Hurra!

Det nærmer seg 17.mai, og den blir slett ikke som vanlig i år. Ikke kakekonkurranser heller. Jeg var med i en, men det var ikke nok bakeglade som meldte seg på????Dermed blir det bare trukket ut en vinner.

Ikke helt det jeg hadde tenkt meg, etter timer med jobb på denne kaken!! Men sånn er de i disse koroantider, ingenting er som vanlig.

Kake har jeg klar til søndag i hvert fall. Den venter i frysa! Lurt det! Hva den dagen bringer, aner jeg ikke enda. Her hos oss har vi en fabelaktig Velforrening. Det blir tog rundt byggefeltet og ned gangveien, med hjemmelaget fane, musikanter og unger i god avstand etter hverandre. Det blir sikkert minnerikt.

12 kommentarer
    1. For en fantastisk 17. mai kake du har laget 😀 !!!

      Du er virkelig en kunstner, natheless.

      Her skal det gå korps rundt bygda og stoppe på forskjellige hjørner å spille – men ikke tok. Jeg tar nok på bunad og fjellsko og tar en fjelltur 😀

      klem

    2. deilig kake da,en fest i seg selv når en slik flott kreasjon kommer på borde :=) kake ja kanskje jeg skal vispe ihop en kake jeg også ,men hva dagen bringer på sønmdag hvet ikke vi ennå heller

    3. Åååå for en lekker kake 😀 Ser ut som du har alt på stell og er i rute som bare det 😀 Lykke til og ha en flott helg og feiring 😀 Klem 😀

      1. Takk du. Ja, kose oss skal vi da jammen uansett. Jeg gleder meg til musikk og tog rett utenfor terrassen vår. I går øvde korpset inne på skogen, og gjett om de var flinke, selv om det bare er trommet sammen av de som kan spille et instrument. Dette blir fint! :)Klemsiklem:)

    4. Det hørtes fint ut med en fantastisk velforening. Så da får dere kanskje en tilnærma normal 17. Syns kaka di var fin. Og den blir god å finne i morgen. Må kose seg 😀 <3.

      1. Ja, vi er så heldige her vi bor. I går øvde korpset inne på skogen, og jeg fikk høre på. Som de kunne spille, selv om de var få. Tror dette blir supert her. Gleder meg til kake. Klemsiklem!

    5. Nyydelig kake, og helt passelig til 17. mai, ser skikkelig god ut 🙂
      Og den velforeningen høres også veldig bra ut. Her hvor jeg bor er det ikke noe sånt, her får vi klare oss selv 🙂 Vi hadde velforening der jeg bodde da jeg var gift, og der hadde vi årlige sammenkomster og sånt.
      Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg