Hva gjør du!

Hva gjør du i påsken? Bamsen min titter ut av vinduet og ser etter barn som teller teddybjørner. Gjør de det i nærheten av deg, setter bamsene i vinduet? Her i byen er det mange bamser som har fått se ut i påsken og mange søte små barn som går rundt og teller.

Jeg fant en død sommerfugl og den måtte jeg forevige. Så vakre farger.

Heldigvis er det mange levende sommerfugler også. I hagen er det liv.

Biene er gule på bena, så det er mat til alle nå. Ser du primulaene mine, de gule og røde? Tenk at de har stått ute og blomstret siden jeg kjøpte dem  i slutten av januar. Sola skinner og det er bare herlig. Selv om det er koronatid, så kan vi heldigvis kose oss om det er sol, vind regn eller snø.

10 kommentarer
    1. Å er det derfor det er så mange bamser i vinduene…. det hadde jeg ikke fått med meg! Kanskje jeg må hente en bamse og sette den opp da! Koselig <3

      1. Tusen takk! I dag og var det nesten bedre enn i går. Så herlig med alle de blå blomstene og sommerfuglene. Det kommer så fort når sola først varmer. I kveld så jeg jammen at bjørka hadde begynt å sprette også. Det blir visst en tidlig vår denne gangen.

    2. Fantastiske farger. Sommerfugler er fine, det gir glede og håp synes jeg. De kan jo dø disse også. Bamser i vindu har jeg ikke sett 🙂 klemmer igjen…

      1. Så forskjellig været kan være. I går regnet det som bare den, men det var jammen fint det også. Det ble over to timers tur med naboen, men uten kamera i regent.

        Her titter det fram bamser både her og der. Artig for ungene. Klem tilbake!

    3. Jeg vet ikke om noen teller bamser eller har bamser i vinduet her, men jeg har en bitteliten bamse, som jeg kanskje kan sette i soveromsvinduet mitt.
      Vakkert med vår og liv i hagen. Humlene surrer for tiden her også 🙂 Og sommerfugler har jeg også sett. Det er så koselig ♥
      Fine påskekvelden til deg ♥ Klemmer

      1. Koselig for bamsen din om den fikk se ut litt vel! :)Herlig med vårfargene og nå spretter det ut grønne blader også overalt. Kos deg i kvelden. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg