Hva gjør man?

Jeg blir sur! Det er så mye rart som dukker opp for tiden, både på nett og telefon. I dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde abonnert på Wallpapaerso???? Nei, jeg har ikke det. Det står at jeg blir trukket 500 fra telefonen denne uken, om jeg ikke sier i fra at jeg ikke skal ha det.? Hva skal jeg ha liksom. Jeg aner ikke hva dette er en gang? Men hvor skal man si ifra tro? Jeg klikket inn, og det eneste jeg fikk der, var at jeg skulle slå inn kredittkortene mine? Det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Men likevel sitter jeg er og føler meg lurt og lurer på, om jeg blir trukket for de sure pengene? Det er ikke gøy lenger dette her. Møkk! Sånn er det overalt. “Du har vunnet 1000 kroner, du har vunnet en telefon, du har en pakke på posten, du må betale for et brev, eller noe annet for å få det?” Hva er det som skjer her i verden. Jeg blir så lei.

20 kommentarer

Siste innlegg