Hva har jeg funnet på nå?

Det startet med en utfordring. Jeg sa jeg ikke bakte ofte nok, så jeg fikk ikke øvd på det jeg ville prøve. Niesen min svarte at det var bare å bake en dinosauruskake til søsterens overraskelsesparty. Jeg satte i gang med en tegning først, så var det baking av sukkerbrød, før jeg begynte med kniven, sjokoladekrem og sukkerpasta.

Etter hvert ble det en dinosaurus av det. En ny kake ble bakt og lagt på fatet. Jeg måtte skjære av en bit for å få plass til dinosaurusen under kakeklokka. Kaken måtte ikke bli for høy. Inni kaken hadde jeg smørkrem med Philadelfiaost og jordbærsyltetøy, pluss masse kokos.

Fatet ble smurt med litt av kremen, for det skulle bli en slags sandbunn for et forhistorisk dyr. Dyret fikk sjokoladekrem mellom lagene og rundt, før jeg kledde den med sukkerpasta.

Men egg av forskjellige slag, og mer sjokolade, perlesukker og diverse, ble det levende.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg