Hva kan det bli?

Hva tror du, kan det bli til noe spennende? Jeg har lagt opp gardiner i kveld. De var alt for lange, så noe måtte klippes av. Men det kunne da bli noe av restene, eller? Jeg klipte ut en haug ned biter, og la det ut over bordet. Jeg har sett noen lignende puter i velur, så det skal jeg forsøke selv.

Men det ble noen remser igjen også. Jeg klipte hakk i dem og snurret de rundt. Pynt på pute, eller skal det bli blomster? Enda vet jeg ikke. Følg med senere, så kan du se hva det blir!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg