Hva nå?

Ja, hva nå? Jeg har på følelsen at vi er langt ut i våren allerede. I går var det sju grader i skyggen og sol fra skyfri himmel. I dag er det det samme. Det er påskevær! Rart å tenke på at det plutselig kan komme snø og kulde igjen. Man liksom glemmer det helt. I går ble det to turer ut. En tur i sola, og en i mørket. Grusveiene var glatte her og der, men i sola så man jo hvor det var glatt. På kvelden gikk jeg asfalt og der var det supert. Vinteren blir jo ikke så lang med sånt vær!

Ellers rydder jeg i tekster og foto om dagen  når jeg har tid. Artig å leke litt med bilder. Sånn ble dette, etter at jeg fikset på det. Ser du typen som er ganske så grinete over dagen. Hadde han smilt, så hadde kanskje andre smilt også tenker jeg.

Dette er originalbildet. Ganske så kjedelig, sånn fargene er der ute nå. Jeg gleder meg til farger igjen. Men enn så lenge, får jeg fikse fargene selv.

Garn er gøy. Jeg har gått en haug med restegarn i friske farger av en veldig snill nabo. Gleder meg til å strikke eller hekle av dette. Farger!

12 kommentarer
    1. dere er heldige ,her er det ikke noe som minner om vår ,ute er det vinter og i dag var vinden stri så snøføyken dansa i lufta,men det var friskt med en runde rundt garden alikavel .
      Garn er gøy og jammen var du heldige som fikk så masse herlig garn med naboen,skikkelige farger til å bli glad av

      1. Ja, det været er variert i vårt land. Jeg liker litt vinter for en stund, så det er ikke alltid like artig med vårvær i februar for meg. Men sånn er det. Ja, det var herlig med masse garn i friske farger. Jeg gleder meg til å lage noe av det etter hvert! Ha en fin dag på din side av landet.

      1. Alt for tidlig med vårfornemmelse, men sånn er det om dagen. Skjønner jo at andre omtrent snør ned, så det er jo litt urettferdig det. Nyt dagen uansett vær. 🙂

    2. Ja, en får virkelig vårfølelse nå – sola varmer og det er stort sett bart….! Heldige du som har fått så mye flott garn da! 🙂 klemmer

      1. Veldig rart, for det er jo bare tidlig i februar. Men det er fint å gå tur da. Ja, jeg er heldig med garnet. Gleder meg til å strikke eller hekle noe av alt dette. Fint med restegarn. Nyt dagen. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg