Hva skal jeg gjøre?

Jeg bare lurer jeg, på hva jeg skal finne på til advent i år. En adventskalender, et juleeventyr, lage kulekort eller hva med en hobbybok?. Hva med en bok om det å være redd? Det er mange tanker som surrer rundt i hodet om dagen. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre denne gangen. Et eventyr har jeg startet å skrive på, jeg har laget litt av et julehefte og tegninger med julemotiv ligger å venter. Snart må jeg bestemme meg, for jeg har slett ikke mulighet til å gjøre alt jeg vil. Man må faktisk tenke seg om før man handler inn en haug av diverse. Men i mellomtiden skriver jeg på annet og tenker at veien blir til mens jeg går…….

14 kommentarer
    1. Så kreativ og flink som du er, så finner du nok ut av det, men er nok ikke enkelt alltid med så mange kreativer idéer heller…å lande på noe av det 😀
      Blir spennende å se hva det blir i år 🥰
      Bra blir det uansett 😀

      1. Du er søt da. Tusen takk. Ja, det gir meg masse glede og det er faktisk viktig i den mørke tiden av året. Ha en vakker dag uansett vær. Klemsiklem:)

    2. Ja, det er helt sant, veien blir til da. Men er spent på hva du kommer fram til. Tenkte på deg for litt siden, om det blir julehefte i år. Men alt tar tid. Veldig mye tid. I dag har jeg nesten brukt hele dagen for å svare på din utfordringen, og alt teknisk klønte seg til. Men til slutt fikk jeg postet. Klem <3

      1. Uff da, så dumt at ting klønet seg til for det. Men sånn er det noen dager. Ja, ting tar tid og man har jo annet å forholde seg til samtidig. Jeg har ikke bestemt meg enda, men enda er det tid! Klemsiklem:)

    3. Hei på deg!
      Du har så mange flotte ideer og tegninger 🙂 Og juleeventyret er alltid så herlig hos deg 🙂 Flotte tegninger her som setter fantasien i gang 🙂

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg