Hva skal man si….

Det ble slett ikke som jeg hadde tenkt med den strikkesokken. Den krympet ikke en eneste millimeter, enda jeg kjørte den på 60 grader. Det er vel bevis på at dette er et godt garn å strikke av det. Det er jo så kjedelig når man strikker en genser for eksempel, og etter første vask er det enten masse nupper eller den har blitt for liten! Så det at det ikke krympet eller ble stygt var jo fint!

Her var det ikke annet å gjøre enn å gjøre det beste ut av det. Jeg strikker ikke en sokk til som er så stor i hvertfall. Mannen min kunne bruke den, men han ville ikke ha sokker med hjerter på? Merkelig:)

Så da var det fram med mer garn, knapper, perler og diverse. Planlegningen av  en julestrømpe er klar, men enda er det noen årstider og måneder innen det skal brukes. Jeg pakker den ned, og så får jeg strikke et sokkepar i min størrelse.

9 kommentarer
    1. Fin var den, selv om den ble stor. 🙂 Fatter ikke at ikke mannen ville ha den. Kjæresten til dattera mi fikk sokker av ho rett før han skulle på julebord. Og de var fulle av trykte bilder av ho på! Gjett om han gikk med dem?

      1. Min mann er nok av den gammeldagse sorten:) Men jeg måtte le litt til han, over avslaget. De yngre er nok tøffere der ja! Men jeg lager en julestrømpe av den og det blir også morsomt. Ha en finfin dag videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg