Hva tror du?

Aner ikke hva de heter, men jeg synes de er fine. Den har glee inni seg, så det er vel en slags aloe vera? Egentlig ble to sånne kjøpt for å ha ute på sommeren for et par år siden, men jeg tok de inn. Jeg synes de var så vakre. Men gjennom vinter og vår, har de vokst seg digre. Nå veltet de overende om jeg ikke støttet de opp. Jeg måtte forsøke å ta toppen av dem, og de om de slår rot. Hva tror du? Vil de fortsette å vokse. Jeg har sett lignende planter i syden. Der faller de overende og de grønne bladene ligger rundt omkring og får nye skudd. Noen av bladene satt jeg lett i jord ute, så kanskje de blir fine innen sommeren er over? Da har jeg jo flere nye planter til å ta inn for neste vinter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg