Hverdag igjen.

Nå begynner en ny uke og jeg måtte rett i butikken å fylle opp igjen etter vår lille ferie. Jeg har kost meg noe veldig. Turen over Strynefjellet var flott og det var enda mengder med snø og bjørkekvister uten løv. Det hadde smeltet litt i veikantene og fuglene kvitret.Da vi kom ned på vestsiden av landet vårt, ikke så langt fra Volda, bugnet det av blomster. Herlig med alle fargene og sol som varmet godt.

Jeg har plukket blomster, laget blomsterkranser, gått på oppdagelsestur i fjæra og bestenget en liten topp. Høyt var det vel ikke, men jammen var det brått å kommet opp. Jeg kom til en gammel setervold som de kaldte Lauvhaugen. Der følte jeg det som Sound of Music med snøfjell og utsikt, gressenger og minner.

Sommerfuglene lekte sin lek som de alltid har gjordt og jeg kjente virkelig roen senket seg over meg. Men i dag er det mandag og tilbake til hverdagen igjen. Men sånn er det. Etter en tur der man har kost seg og samlet minner, er det helt greit. Jeg får vise dere flere bilder etterhvert, for nå må jeg jobbe litt igjen.

12 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra turen din. Ser supert ut! Norge kan by på så ulik natur på bare en kort kjøretur – alt fra vinter til sommer, snø og blomster. Man blir aldri mett av å se på dette <3

      1. Hei du! Ja, det var en fin tur i vakkert landskap. Vi er heldige med landet vi bor i!!!! Nyter turer i variert natur og jeg nyter et her hjemme også. Klemsiklem til deg 🙂

    2. Åh, flotte bilder ♥ Blir jo rett og slett glad av sånt 😀
      Vi må jo leve i nuet og nyte det vi har og det vi får oppleve. Det er det gode liv 🙂
      Ha en fortsatt fin arbeidsuke ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk Eva. Ja, det gjelder å glede seg over det man her. Naturen gir meg energi om det er borte eller her hjemme. Ha en vakker dag. Klem😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg