Hverdag igjen….

Så var påsken over for denne gang. Det er tilbake til hverdagen. I år ble ikke min påske som vanlig. Ikke pyntet jeg stort, ikke bakte jeg eller malte egg, ikke hadde jeg huset fullt av familie og ikke gikk jeg turer i norsk vårskog. Men du verden så mye annet jeg fikk med meg!

Ser du hvor jeg har vært? Keukenhof i Holland. Så mye vakkert. Tulipanene var i full blomst.

Utrolig å kjenne duften av tusenvis av svibler og se de lange radene med blomster. Jeg har virkelig kost meg.

I et av husene var det Flower Power og orideer i alle farger.

Jeg gikk ute i parken i timer, og for hvert skritt, var det nytt å oppleve. Det går egentlig ikke an å forklare stedet, det må du besøke selv. Jeg har drømt om dette i mange år, og endelig var det min tur. Ja, det kan anbefales.

Nå er det tilbake til hverdagen igjen. Men jeg har med mange bildeminner hjem. Etterhvert skal dere få se mer av hva jeg har opplevd om dere vil. Ha en fin ny uke!

14 kommentarer
    1. å du og du noe så vakkert,ja dette er virkelig et eventyr jeg kunne tenkt meg å få oppleve,nå tror ikke jeg jeg får det,så jeg er glad du har noe å vise oss,jeg blir gjerne med på reisen i alt dette vakre

      1. Så koselig sagt av deg. Ja, det var virkelig et eventyr. Vi hadde 20 grader da vi var der og det bugnet av blomster og glade mennesker. Jeg legger nok ut flere bilder, men nå er det tilbake til hverdagen og jeg må jobbe litt etter fjorten dager med fri! Nyt dagen!

    2. Wow, så nydelig vakkert ♥
      Og så er du så flink å formidle dette, nesten så jeg føler jeg er der selv.
      Jeg gleder meg til å se mer av hva du har opplevd ♥
      Tusen takk for at du viser frem dette ♥
      Klem

      1. Tusen takk! Herlighet så vakker det var der. Jeg skulle gjerne delt alle bildene med dere, men da blir dere vel lei tenker jeg. Men mer kommer etter hvert. Klem til deg 🙂

    3. Ser supert ut, gjør ikke noe om du gikk glipp av den “vanlige” påskefeiringa da regner jeg med 🙂 Tenkte Holland ja.. fantastisk flotte blomster og bilder … Klem <3

    4. For et vell av blomster 😀 har et vennepar som har vært i Nederland også.. utrolig masse flotte bilder.. 😀 Vel overstått påske 🙂

    5. Så koselig å se deg igjen Natheless, og det er jammen meg en fin tur du har vært på 🙂 Jeg har kjempelyst å reise til Nederland kjenner jeg 🙂 Helst i sommer. Tar gjerne i mot tips om steder billig å bo 🙂 Påsken har vært knall-fin :-)klem <3

      1. Hyggelig du synes det. Kosa meg skikkelig på turen. Herlighet så heldig, for jeg får jo våren en gang til her hjemme liksom. Sommeren i Nederland er vakker. Det har vi forsøkt før. Mulig du kunne satse på bed & breakfast? Finnes visst en fin en ikke langt fra sentrum. Camillo, Sint Jacobsstraat 21, i Amsterdam. Se innom siden deres.Masse fine farger i rommene deres! Vi hadde bilen vi vet du, så da finner vi bare en camping.Glad du også har kost deg. Bra med litt fri. Klem 🙂

    6. Åååå – har du vært der! Heldige du – har alltid ønska meg det….. helt herlige bilder – tusen takk! Og ja – jeg vil veldig gjerne se flere! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg