Hvitveisland.

Jo, det finnes et sånt landskap her nå. Bakken er hvit av de vakreste hvitveis. Jeg gikk en fin tur i morgenlyset og hørte på fuglesangen.

Dessverre var jeg litt for tidlig ute til å ta de bildene jeg ville ha! Sola hadde ikke fått ordentlig tak i hellinga, dermed hadde ikke hvitveisen åpnet seg så mye enda. Jeg vet at jeg må ned dit en ettermiddag ganske snart, for å viser dere hvor fint det virkelig kan være i våren her hos meg.

Jeg lagde meg en krans og lekte litt med den.

Det var en kald morgen, så jeg startet med anorakk, vanter og lue. Da jeg gikk hjemover, kjente jeg sola varme. Herlig å besøke hvitveislandet og dele det med dere.

8 kommentarer
    1. Det hvite landskapet der er å foretrekke fremfor det hvite vi har om vinteren 🙂 Så vakkert ♥
      Helgeklemmen til deg 🙂

    2. så vakkert,jeg har sett en liten hvirveis,men nå kommer varmen og sola så snart har vi dem nok i store tepper vi også,,men fortsatt litt kjølig ja det er nok det ennå,men sola varmer og det er skikkelig godt

      1. Ja, dette er en fryd for øyet i disse tider. Jeg gikk en tur ned i går kveld også og som det blomsterer. Snart er det din tur til å kose deg i hvitveisen! Ha en fin lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg