Hvor setter du foten?

I dag ble det litt tanker på en mandag. Jeg spiller musikk jeg liker på kontoret mitt. I dag er det rolige toner fra Secret Garden. På veggen henger et bilde av den herlige Lady August. Hun skriver ikke så mye blogg for tiden, men det er mye fint å se inne hos henne likevel. Bildet mitt får meg alltid til å smile når jeg ser på den jenta i rød kjole og flosshatt. Ordene som står, gir motivasjon.

“Om veien blir for vanskelig og kronglete….. setter jeg bare den bakerste foten foran den første!”

Så enkelt kan det være noen ganger. Vi må ikke tenke over hvor lang og vanskelig vår livsvei er, det er bare å flytte føttene og fortsette. Noen ganger er ting vanskelig, og andre ganger flyter ting lett. Men ett skritt av gangen, det er nok, for å komme framover……

10 kommentarer

Siste innlegg