Hvor var jeg?

For noen farger og for et lys! Nydelig å se. Men hvor var jeg?

Vi var på Hamar en tur, rett ved Vikingskipet.

Jeg la inn et bilde av det og et bilde av hesten som står i rundkjøringen litt lenger opp, men det var bare Dedicat som klarte å gjette det.

Noen ganger er det oppdrag som krever litt kjøring. Så vi var den veien både lørdag og mandag. Se kontrastene gjennom bilvinduet!!! Lørdag striregnet det, og mandag var det bare nydelig.

Vi kjørte forbi Gardemoen. Lørdag så vi ikke noe annet enn tåke, men i går var det rimfrost og vakkert.

Rart å se hvordan det veksler og hvordan skyene oppfører seg. Fint å sitte på, så jeg kan knipse som jeg vil.

10 kommentarer
      1. Artig å ta bilder mens andre kjører. Nye vinklet og nytt lys blir det også gjennom viduene. Herlig med vår natur. Ha en fin dag! Klemsiklem:)
        Reply

    1. Nydelige bilder 🙂 Ja jeg fikk ikke med meg dette jeg – og bra at Dedicat kjente igjen stedet 😀 Det er så fint å kjøre der på fine dager 😀 Mye flott å se i vårt land 🙂

    2. Jaggu meg klarte jeg å gjette rett 😀 Det måtte en nordlending till altså 😀 Men nå har jeg jo kjørt forbi der noen ganger…. det skal sies 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg