I går, og i dag….

Jammen er det variasjon i været. I går tok jeg dette bilder. Nydelig Halo på himmelen på morgenen, for det var ganske disig. I går gikk vi til Vetatoppen, eller Borge Varde som det også kalles.

Fin fin utsikt i til alle kanter.

Tenk så lurt at vi tok den turen i går. I dag er det sludd, regn og snø. I natt var det snøstorm, og i dag regner det vel vekk igjen. Ja, i går og i dag er ikke like. Vi får nyte det vi har. Jeg tar helgerengjøringen og så får jeg se om det blir en trimtur etterpå.

6 kommentarer
    1. Her i Oslo har det snødd siden i går kveld, og det fortsetter med det. Det er varmegrader så den er våt og tung. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. dere var heldige ,ble slik for oss også da vi dro på tur i går ,i dag regner det og rasfaren er stor så det hadde ikke blitt i dag ,jeg sier til min mann att det er viktig å benytte dei fine dagene når dei er her for jammen skifter det fort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg