Ikke alt blir vellykket.

Ser at det er flere som driver med julebaksten. Noen lager de lekreste kaker og andre strever visst litt som meg. Er det fullmånene tro, så spiller oss et puss? Jeg skulle lage kokosmakroner. Samme oppskrift som alle år, men de så ikke ut! De fløt ut og ble ganske så brune. Neste brett fløt ut enda mer, og det nyttet ikke å få det av bakepapiret en gang. Men de om ble brune, er nå spist!!!! Slett ikke dumme sa familien! Så var det risboller. I år skulle jeg prøve noe nytt. Fram med muffinsformer, for fint skulle det bli.

Hva skjedde? To bokser? Jepp, en med de moderne der muffinsformene falt av, og en med de gammeldagse. Hvilken boks tror du det blir spist mest av????? Hvem likte hva? De til venstre er den vanlige, og der gikk det unna i dag. Den til høyre får jeg nok for meg selv. Jeg likte det!!!!Her smeltet jeg en halv plate sjokolade med appelsin og havsalt, og en halv plate Walthers mandelsjokolade. Så rørte jeg inn Japansk ris og det ble snadder, for meg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg