Ikke i det hele tatt…

Nedpå og i svarthvitt liksom. Føler meg litt overkjørt og lei, allerede. Tålmodighet treng deg inn, for her finner du motstand. Om jeg er i farten? Nei, slett ikke. Den vaksinen før helga, slo meg helt ut egentlig. Det er vel bare å ta tiden til hjelp. Går det ikke over, så går det vel bra likevel, tenker jeg. Noen dager får man bare finne seg i at ikke er som de skal. Heldigvis kan jeg jobbe i eget tempo og hvile om jeg må.17.mai var en fin dag, selv om jeg ikke var meg selv og det regnet hele formiddagen. Vi var hjemme i fred og ro, og så velforreningstoget med korps fra terrassen. Virkelig flott var det. Maten var klar og familien hjalp til. Frityrsteking er ikke min greie heller, så jeg overlot mer enn gjerne det til gemalen. Rekene renset vi jo selv og kakene hadde jeg laget på forhånd. Ikke noe stress ble det, og jeg kunne sitte stille om jeg ikke orket. Nå håper jeg formen snart bedrer seg, for jeg liker ikke og ikke være i farten. En dag av gangen er visst nok, en dag…..

14 kommentarer
    1. det var trist å lese att du reagerte på vaksinen ,det gjorde min svigermor også ,men det gikk over på under en uke ,krysser fingrane for att det går over for din del også ,men godt du fikk en rolig og fin dag alikavel da i går ,kvil deg godt :=)

      1. Takk for omtanken. Ja, det er ikke så festlig akkurat dette her, men det går vel over snart. Jeg liker bare ikke å være så uopplagt. Men jeg skal ikke klage, andre har det sånn hele tiden med sykdom. Ikke annet å gjøre enn å ta det rolig.:)

    2. Uff, ikke noe kjekt om vaksinen slo deg ut. Håper det bedrer seg snart. Jeg merket kun ømhet etter stikket i to dager. Får andre dose før klokken 17, og har hørt at man kan få noen reaksjoner. Får bare ta det som det kommer. Fin 17 mai her nord med sol og varmegrader. Besøk hadde vi, og koselig ettermiddag. God bedring til deg. Klemsiklem

      1. Ja, det er kjempekjedelig og jeg var helt uforberedt på dette. Men det går bedre dag for dag heldigvis. Så fint du ikke sol å 17.mai. Vi hadde det veldig fint selv om det regnet på formiddagen. Takk for omtanken og ha en fin dag. Klemsiklem:)

    3. Stooor god bedringsklæm <3 Ble også slått ut av vaksinen første 24 timer, etter det har jeg bare vært ekstra trøtt og litt vondt i leddene. Håper du blir bedre fort <3

      1. Hjertelig takk! Vi reagerer så forskjellig, så vi får bare ta det som det er. Jeg er bedre nå enn for noen dager siden, og det er mange som får litt vondt her og der. Men jeg er glad det finnes vaksine. Klemsiklem:)

    4. Gode tanker til deg….Håper du snart blir deg selv igjen! Ikke så greit….Ta det pent og hvile deg masse!
      Stor klem fra litt borti gata her! 🙂 <3 <3 <3

      1. Takk du. Ja, det håper jeg også, for dette er kjedelig. Men jeg skal ikke klage, andre har hatt det verre enn meg. Jeg er da på bena og fikser det nødvendige. En dag av gangen. Klemsiklem:)

    5. Glad du forteller om vaksinen som slo deg ut. Jeg har ikke vært så heldig at jeg har fått den enda, men satser på at det snart er min tur nå… Hører at det er en del reaksjoner på den og det er godt å vite på forhånd…
      Men godt at DAGEN ble fin likevel…:)

      1. Ja, det er mange som ikke sier noe om ubehaget før jeg sier at jeg sliter. Mange av de jeg kjenner sier nå at de har vært både svimle, uvelle og litt kvalme, hatt vondt i hodet og ledd. Men noen har ikke kjent noe som helst. Vi får ta det, sier jeg. Jeg vil jo ikke være uten vaksine heller. Dette fikser vi. Glad jeg er i gang.17.mai gikk fint den, selv om jeg måtte begrense meg. Kanskje like godt det ikke var feiring som vanlig, for det hadde jeg ikke orket! Snart din tur! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg