Ikke kjedelig.

Jeg skrev om å ha utfordringer. Tenk om jeg ikke hadde hatt noe av det, da tror jeg livet hadde blitt ganske flatt og kjedelig. Ikke alle utfordringer er gøy, men noen er jammen spennende. Jeg forsøker å utfordre meg selv stadig. I går fikk jeg en diger eske med hvite laken, overlaken, forklær og diverse. Gjett om jeg skal utfordre meg selv her. Noen lager gardiner av de pyntelakene, men jeg må tenke litt ført. Forklærne vil jeg ikke søle ned, så de blir nok mest brukt til pynt og foto. Jeg utfordrer meg selv stadig med bilder fra svunne tider. Disse bildene er en test, og noen av dem kan jeg sikkert bruke. Men jeg tror jeg skal ha en gjærdeig og bakst på bildene jeg skal lage siden. Jeg utfordrer meg selv, og gleder meg.

10 kommentarer
    1. Det er både gøy og spennende å utfordre seg fra tid til annen, og bildene er virkelig kule og får meg til å tenke en svunnen tid. Husker faktisk at min mormor tok med seg vaskebrettet og klesvasken bort bekken bak huset, og mamma o jeg var med å hjalp til. Skulle kanskje tro jeg er eldre enn jeg er, men mormor hadde nemlig aldri innlagt vann…. Ha en en fortsatt fin onsdagskveld, klems 🤗

      1. Fint å tenke tilbake. Min farmor hadde aldri innlagt vann heller. Husker det godt at de fikk tilbudet, men de takket nei. Kunne ikke de bære vann selv, i stedet for å bruke penger på sånt. Det ble tv i stedet 🙂 Rart å tenke på og ja, det føles som om jeg vokste opp i gamledager. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg