Ikke påskekylling!

Nei, jeg føler meg ikke som en rund påskekylling lenger. Modell føler jeg meg heller ikke som. Men jeg føler meg friskt! Det er noe av den beste følelsen jeg kan ha. Jeg prøvde noe av sommertøyet i dag tidlig. Gjett om jeg følte lykke da buksene fra flere år tilbake, passet. De var ikke trange en gang! At noen få kilo ned, kan gjøre et sånt utslag. Flott. Nå har jeg kakibukse og en hvit bukse. De passer i år og jeg trenger slett ikke kjøpe noe nytt, for det er nytt. Det er bare det at de buksene har ligget der i skapet i flere år. Jeg hadde som mål, hver vinter, at de skulle på til sommeren, men jeg feilet år etter år. Burde jeg ha slengt de i gjenbruk, så jeg hadde sluppet å se dem? Klart jeg kunne det, men i dag var jeg glad jeg ikke gjorde det.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg