Ikke som tenkt…

Det er mye som jeg bestemmer meg for, som jeg forandrer på underveis. Jeg hadde bestemt meg for å ikke skrive blogginnlegg hver dag når jeg startet opp igjen. Merkelig hvordan det blir. Det er så mye jeg vil dele med dere. Men jeg hadde tenkt at jeg kunne legge ut bare av og til og bruke de andre dagene til å lese deres blogger. Ja, det ble visst nesten med tanken, men jeg forsøker å henge med som best det går! Så får dere ha meg tilgitt om jeg ikke får med meg alt hver dag.

Høsten banker forsiktig på i begynnelsen av september, og fargene begynner å vise seg. Vakrere blir det dag for dag.

Fortsatt blomstrer det i massevis, så det er bare å nyte.

14 kommentarer
    1. Det blir ikke alltid som man har tenkt seg, vel i alle fall ikke helt 😉 Nydelige høstbilder 🥰 Ønsker det en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk. Endelig fikk jeg nett så jeg kunne svare. Vi er ute på tur, og jeg kan jo ikke bruke opp alt mobilnettet mitt med en gang heller. Godt det finnes andre alternativer innimellom. Klemsiklem 🙂

    2. Kjempefine og nydelige bilder med vakre farger 🥰

      Det er så kjent at mye av det man tenker å gjøre ikke blir noe av. Blir med planleggingen. Da sier jeg til meg selv: “Det er tanken som teller” 😊

      Ønsker deg en superfin søndags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Vakre bilder og tanker fra deg 🙂 Koselig å se at du er her uansett – om det ikke blir hver dag 🙂 Man må gjøre som man føler, tenker jeg 😀 Lag deg gode dager gode du 🙂 klems

      1. Ja, det blir jo mer og mer høst og da er vi mer hjemme. Jeg må “spare” litt på nettet når vi er ute og reiser. Men av og til får jeg låne litt nett. Ha en fin dag :)Klemsiklem 🙂

    4. Fra meg får du full tilgivelse og forståelse. Er slik sjøl jeg. Greier nesten aldri både å skrive, lese, kommenter og svare på en og samme dag. Noen dager går jeg kronologisk gjennom de jeg følger, andre ganger blir det tilfeldig. Blogging handler om glede, tenker jeg. Gi seg frihet og ikke føre seg inn i tvang. Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg