Ikke spennende….

I dag har vi fått masse regn. I kveld tok jeg på regndressen før jeg gikk ut og det var lurt. Godt å ikke bli våt. Godt å komme inn også. Tenk at det er oktober til helga. Det føles litt rart, for jeg synes september forsvant så fort.

Men mer og mer farger er det der ute selv om det regner. Dette ble nok et kjedelig blogginnlegg, men det var sånn det ble i kveld.

Nå tar jeg meg en kopp kakao og strikker videre på nissefestklærne til vesla. Skjørt og lue er klart, så nå er det bare å fortsette med en jakke.

14 kommentarer
    1. Nydelig bilder hos deg, vakkert…ja, hvor ble september av?? Synes faktisk juli og august var lange i år.
      Klem og kos deg med strikk….

    2. Flotte bildet, og ikke noe kjedelig innlegg dette.
      Jeg synes også september forsvant i en fei. Det er en så fin måned, og vi får håpe oktober også blir fin.
      God nattklem 🥰

    3. Dette var ikke et kjedelig innlegg, og som alltid nydelige bilder. Veldig lurt du huska regnklærne i dag. God natt til deg. Klem<3

      1. Tusen takk. Ja, det nytter visst ikke å tro at man kan gå mellom regnbygene om dagen. Pluss at det er kaldt regn i høsten. 🙂 Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    4. Fargene er bare nydelige – og det er spennende i seg selv det 🙂
      September for som en vind! Tenke seg til, oktober om hjørnet…
      Lag deg en fin onsdag <3 klem

    5. For noen fantastiske farger i bildene dine 🥰 Naturen har mer eller mindre tatt på seg høstfrakken her hos meg nå, og mer skal det bli. Jeg syntes nesten ikke at september har begynt før den er over igjen, hvor ble dagene av? Ønsker deg en fin onsdag, klem 🤗

      1. Takk du! Utrolig gøy å strikke til de små. Skjørtet er klart, og hun har prøvd det nå. Skikkelig fin ble hun, med hvit bluse til. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg