Ingen ide, i dag….

Noen dager blir bare sånn. Jeg har ingen ide om hva jeg skal gjøre liksom. Men arket med listen over gjøremål, den er lang!!!!! Det er mer enn nok å gjøre både med data og huset, selvangivelse og regnskap. Men jeg har ikke lyst! Da tar jeg en sånn “rodegneddag”! Ikke det at jeg ikke skal gjøre noe, men jeg kjenner jeg trenger ro. Det skjer så mye omkring meg, at hodet ikke er helt med. Nei da, det er ikke bare negative ting, men det opptar meg likevel. Noen skal ta avgjørelser, noen har tatt og skal gjennom vonde behandliger, noen skal til operasjon, flere av mine hinker på krykker etter operasjoner i bena, en slektning skal jeg i begravelse til i dag, en har tatt en eksamen og klart det, en skal velge utdannelse videre, og sånn går nå dagene……..

Jeg kjenner jeg trenger hvile og ro. Da blir det det i dag……

8 kommentarer
    1. Det er så viktig å ta slike roeneddager. Vi gjør det vi nå, for vi trenger det begge to. Har vi overskudd og lyst gjør vi litt, ellers går vi oss en tur og bare koser oss med ting vi har lyst til. Det har vært så mange år med stress og mas, så det tar tid å roe ned også. Ønsker deg en fin dag til tross for begravelse og andre ting. God klem <3

      1. Tror det er lurt å roe ned i stedet for å bare dure på hele tiden. Noen dager trenger jeg ro kjenner jeg. Begravelsen var veldig trist, som det er med folk som dør uventet. Ute snør det som bare den, og jeg tror det likevel blir en trimtur med naboen. Klemsiklem 🙂

      1. Tror det er veldig viktig å ta litt “timeout” av og til. Det er ikke bestandig jeg trenger hele dagen, men bar det å sette seg ned å ikke gjøre noe sånn fornuftig på en stund kan være livgivende for meg. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg