Ingen snømåke kom!

Det er vel nesten ingen av oss som slapp unna snøen i morges? Men noen snømåke kom det ikke her. Visst var det litt snø, men det var bare som et tynt teppe over vårblomstene. Alle veier var uten noe som helst. April narrer oss hele tiden.

Jeg fortsatte med figurene mine. De ble skåret ut i playwood i morges. Ja, jeg klarte det helt selv med elektrisk sag!!!Nå lurer jeg på om jeg skal male de hvite eller sorte? De som er i blomsterbutikkene er i rust, og det er også fine. Kvistenglene mine er helt visne nå, så de skal i søpla ganske snart, og da kan de trefigurene få erstatte dem kanskje? Tror jeg kan testmale. En side sort og en med hvitt, og så kan jeg bestemme meg siden. Hva tror du?

18 kommentarer
    1. Snøen lavet ned i går, og i dag. Ene øyeblikket skinner sola, og det neste snør det. April er en lunefull måned. Vært glatte veier og noen kollisjoner.

      Mal dem hvit på ene siden, og sort på den andre. Vil nok bli veldig bra! Jeg skal festet tråder i den solgule duken. Målte 89 cm i diameter. Ble fornøyd med resultatet. Klemsiklem fra nord.

      1. Det ble en stor duk da!!!!! Så artig å få det ferdig.
        Glatte veier er ikke gøy. Her har det allerede smeltet vekk alt sammen.
        Jeg har grunnet figurene og jeg tror jammen de bli grå!!!! Det skal testes ute i ei blomsterpotte bare sola skinner igjen. Klemsiklem fra meg 🙂

      1. Ja, i morges delte vi nok samme snøvær, men her smeltet det fort igjen. Ikke et snøfnugg å se nå. Ha en vakker dag hos deg. Gleder meg til å få figurene klare. Klemsiklem:)

    2. Snø ble det her på øya også……hmmm..sånn går det når det er kaldt i lufta. Jeg ville brukt sort! Flotte figurer. Du er så flink…Klem…

      1. Litt pent ble det da for ei stund, men det er enda bedre med vårfarger. Ja, jeg vurderte sort, men de ble jammen grå i dag. Så får jeg se hva jeg finner på siden. Klemdiklem og takk 🙂

    3. jeg har sett det att dere også har fått litt snø nå ,men nå må det vel snart være tomt der oppe :=)fine trefigurer ,hvilke farge du skal velge er ikke lett å si ,spørs litt på hvilke farger du skal ha ilag med ,kanskje sort er mer annvenlig enn kvitt om du ikke kjøper en ny maling med en bronsefarge

      1. Ja, snøen kom og gikk, men det er kaldt der ute. Godt jeg ikke har ryddet vekk vintertøyet eller ull!!! I kveld malte jeg de om. så de ble sorte. Det passet bedre til de andre tingen jeg hadde dem sammen med synes jeg. Kanskje de blir brune en annen gang:)

    4. Snø her også ja..men nå regner det 🙂 Flotte figurer og blomster med snø på.. Tror du kan mer om “fargevalg”enn meg..så tor du tar rett avgjørelse best uten min påvirkning..hehe.. Klem og fin dag videre <3

      1. Brrrr, vinteren gir seg visst ikke så lett i år. Ikke lett med fargevalget. Jeg har grunnet litt og forsøkt meg, men endte opp med sort ja. Klemsiklem:)

    5. Fine pappfigurene blir, kan sikkert overta for stråenglene 🙂 Jeg synes det så ut som de stråenglenen danset litt 🙂 Jeg er jo helt på dansern for tiden. SKal du være med å danse? 😀

      1. Takk du. Nå har jeg skåret de ut i tre. Stråenglene som du kaller dem danser i vinden. Jeg skal tenke litt på din danseoppgave. Klemsiklem:)

    6. Heldigvis er snøen borte igjen… juhuu….! De er så fine de figurene dine – tror jeg ville gått for sorte….. spent på å se hvordan de blir 🙂 klem

      1. Den forsvant fort her. Litt regn fikk vi i ettermiddag, men jeg var da ute i regntøy! Figurene ble sorte til slutt. Jeg forsøkte meg med litt av hvert, men det ble best. Klemsiklem 🙂

    7. Synes det er rett og rimelig av vi alle kan dele på naturens “goder” 🤣😂

      Vi hadde besøk av vinteren hele forrige uke frem til lørdag, og det var dager med snø, sludd, hagl og vind. I går og i dag har vi hatt oppholddvær, og fått en smak av vårfølelse 😊

      Det virker som om det er ustabilt over hele Norge nå. Mannen min sa jo noe som jeg har tenkt over, og det er at på denne tiden i april pleier jo det å være påske. Så det er ikke rart at været er litt så som så.

      Kjempefine bilder 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg