Jangle litt.

Det gjorde duene i går, de jangla litt på vollane. Sånn sier de det i denne byen. For en fargerprakt i alle de krokusene. Sola skinte og det var så vårlig og fint på formiddagen.

Det er ikke farger i nytt løvverk enda, men det fint å vente inn våren.

Fuglelivet i kanalen i Gamlebyen er allerede livlig.

Det er fint å være på tur i sitt nærmiljø.

Vi gikk en tur ned på Vaterland også. Noen tipset meg om å komme tilbake hit mot jul, for de har det visst veldig stemningsfullt da også.

Overalt blomstret det, og de hadde til og med et skikkelig appelsintre der!

Herlig med liv i våren. Hvilken by er jeg i tror du? Ja, de som kjenner meg vet det jo godt. Ha en fin andre påskedag.

14 kommentarer
    1. aldeles nydelige bilder ,vår og påske på sitt beste ,etter en solrik og fin påskeferie i Trøndelag ble vi møtt av vinter da vi skulle over Strynefjell ,og her hos meg går nå snøen opp til knea der jeg har måket meg vei bort til løda så jeg kan hente meg ved til peisen

      1. Hjertelig takk. Ja, nå er det så vakkert, men en isende vind, så varme klær må man jammen ha. Tenk at du fikk snø igjen. Håper den smelter fort.

    2. For en skue, for en vår, for en prakt 😀 Helt herlig å jangle gjennom alle bildene dine 🙂 Her gikk styrtregnet over til snø i går,, sånn for sikkerhets skyld 😀

    3. Nydelige bilder fra byen din, Fredrikstad! 🙂 Gamlebyen er flott -og du har fanga så mange fine fugler også! Appelsintre til og med, hihi….! Kos deg med denne siste påskedagen! Goooood klem <3

    4. Vel overstått påske!

      Her blåser det med storm i kasta og 2. påskedag opprant med SNØ – så våren har tatt pause og vinteren har slått til for fullt….

      Nydelige vårlige bilder fra ditt sted 🙂

      klem

      1. Hei du og takk for det. Så dumt du igjen fikk vinter, men våren er på gang da. Den bare sover litt til. Ønsker deg fine dager framover. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg