Jeg passer ikke inn…

Hallo!!! Hallo? Synes jeg, eller er jeg usynlig? Nei, jeg er visst nesten usynlig! Her brenner jeg et lite lys så dere kan finne meg! Jeg passer ikke inn, i hvert fall ikke på nye bloggen eller blogglovin. I dag har jeg fulgt med, og etter NI TIMER, synes jeg fortsatt ikke på bloglovin med mitt innlegg fra i dag tidlig????? De på gamlebloggen kommer opp med en gang, og de som har mange lesere ser det ut til har det på samme måten. Men jeg som ikke har den store skaren som følger meg, er usynlig i timesvis. Synes det litt urettferdig. Hva kan jeg gjøre tro? Slappe av og ta det som det er?  Jeg legger ikke ut bilder av meg selv mer enn noen ganger i året. Må man det, for å bli synlig her inne? Jeg liker ikke så godt å vise bilder av ansiktet mitt, selv om jeg ser da normal ut som alle andre. På min blogg blir det mest vist natur, kunst, interiør, hobby og mat. Liker ingen det tro. Er det for kjedelig? Bør jeg ha en blogg som bare tar for seg en ting, og så lage en annen blogg om noe annet? Akkurat nå er jeg litt rådvill her.

PS  Det morsomme er, at nå kom plutselig innlegget fra i formiddag opp, samtidig med dette nye. Man kan jo lure????

21 kommentarer
    1. Det samme skjer med meg…. tar som regel 12 timer før innlegget er på bloglovin………. er det fordi vi er små altså????? Jeg vet ikke…. men jeg kommer ikke til å endre på bloggen – og det syns jeg ikke du skal gjøre heller! Klemmer fra meg <3

      1. Ikke vet jeg om det er fordi vi er små heller, men det er litt rart synes jeg. Jeg endrer ikke på bloggen, men det er litt trist å være nesten usynlig her på den nye bloggen. Jammen godt du finner meg og at jeg finner deg 🙂 Ha en fin kveld og takk for oppmuntringen. Klem 🙂

    2. Huff da 🙁
      Jeg har jo fundert på de samme tingene, så nå holder jeg på med noen små eksperimenter. Jeg forsøker å blogge mange innlegg pr dag, og så følger jeg med om de leses via bloglovin eller sånn ellers. For man kan jo ikke se sine egne innlegg i bloglovin. I alle fall kan ikke jeg det. Og mine innlegg tar også en stund før det blir reaksjoner i bloglovin, men jeg har ikke helt klart for meg hvor mange timer det dreier seg om. Men jeg har lagt merke til at flere jeg følger på bloglovin, legger ut innlegg, og jeg ser innlegget på forsiden, og så tar det lang tid før innlegget dukker opp i bloglovin.

      Og jeg har jo en del bilder av meg selv, så tror ikke DET er grunnen akkurat. Eller i såfall er jeg for lite viktig eller noe sånt, til at det er interessant 🙂 Og jeg blogger jo om alt mulig.

      Og når det er sagt, jeg ELSKER dine bilder. De er smakfulle og vakre, og elegante. De gir en lun følelse ♥ Liker alltid å kikke innom hos deg 🙂

      Fortsett som du føler for, og så håper jeg at ting blir litt bedre etterhvert for oss småbloggere 🙂

      Klemmer 🙂

      1. Tusen takk for fine ord Eva. Jeg setter pris på at du ser innom og at jeg kan se innom deg. Jeg la inn min egen blogg som favoritt på bloglovin og da så jeg hvor lang tid det tok???? Det var ikke for å kritisere de som legger ut bilder, men man kan lure på om det har noe å si?Mye man tenker på her vet du! Jeg fortsetter og så får vi håpe det blir bedre etter hvert. Klem til deg 🙂
        Ps. det morsomme er at nå kom plutselig innlegget fra i formiddag opp, samtidig med dette nye. Man kan jo lure på om de har lest innlegget mitt på suppeport eller noe?????

    3. Jeg postet engang på bloggen, og like etter såg meg at det ikke var kommet på bloglovin. Så da testet meg å kopiere innlegget å poste på nytt, og da kom det med en gang. (Så slettet jeg det meg postet ett par min før). Vet ikke om det bare var tilfeldig at det funket. Men er ikke alle innlegg som kommer såsnart på bloglovin uten at jeg vet hvorfor.
      Du må ha bloggen din sånn som din blogg er. Men ja, mange blir litt usynlige og rundt omkring.

    4. Ja der ser du 😀 Det nytter å rope i skauen… 😛 Begynner å få en viss tek på dette her, men det ska visst ikke være lett 😀

      1. Ja, kanskje det! Dumt når man blir usynlig.Da kan jeg like godt begynne å skrive dagbok i papirform igjen kanskje. 🙂 Men jeg fortsetter nok som vanlig!

    5. Jeg har ikke fulgt med på om mine innlegg kommer raskt på bloglovin eller ikke.
      Stort sett bare blogger jeg, har noen få trofaste lesere nå, og sidevisninger har økt, men det er smått enda ja. Er jo ikke mye interessant jeg blogger om, så det er forståelig.
      Men jeg blogger jo fordi det er godt å ha et sted å bare skrive i vei om alt og ingenting.
      Bloggen din er kjempefin, og du har jo så mange flotte bilder, så fortsett slik du gjør du. Veldig koselig å følge deg! 🙂
      Ønsker deg en fin dag!

      1. Din blogg følger jeg og du er oppe på blogvin på noen minutter!!!! Jeg også har mine lesere, men når de heller ikke ser at jeg har lagt ut nytt, blir det litt rart! Jeg liker bloggformen og koser meg med det jeg også. Koselig å følge deg også. Nyt dagen! Her skinner sola!

    6. for å være helt ærlig så aner jeg ikke om noen ser meg på bloglovin,sønnen min lagde til og sa nå var bloggen min koblet opp til bloglovin,men jeg ser ikke meg selv på linjen der dere andre er :=) men dine innlegg ser jeg både på blogg.no sin forside og bloglovin ,men har ikke tenkt over kor lang tid det tar før du synes,vi må vel bare venne oss til att bloggtiden ikke er som den en gang var,men jeg ser deg iallefall

      1. Ser deg på bloglovin jeg, og hos deg tar det fra en til to timer, så er du der! Jeg gjorde meg selv til følger av egen blogg, så på den måten så jeg hva som skjedde med mitt. Utrolig lang tid mange ganger. Ofte er det over sju/åtte timer og mer. Ganske kjedelig. Men jeg er jo en liten stund på blogg.no`s forside når jeg legger ut, så helt usynlig er jeg ikke. Ja, det er mye nytt, og mer kommer vel som vi må forholde oss til. Lykke til for oss begge 🙂

    7. Jeg skjønner ikke hvordan dere ser EGNE innlegg på bloglovin jeg… Det har jeg ikke funnet ut av ennå.. Jeg ser bare ANDRE sine, men ikke mine egne… ?? Hvordan 😀 Jeg fant deg nå hvert fall 🙂 Klem <3

      1. Jeg slo inn min egen linkadresse til bloggen der du leter etter andre og valge min egen blogg som en jeg følger. Da kom det opp på den siden. Med det fikk jeg et innblikk i hvor lang tid det tok før min blogg vistes. Du kan se det på bloglovin når en blogg kommer opp, hvor mange minutter eller timer det er siden innlegget ble laget. Lykke til vennen. Klem 🙂

    8. Du har ingen kjedelig blogg, du har i stedet en av de mest nydelige blogger jeg vet. Bildene dine er vakre og lyriske og gir meg mye. Stor klem til deg <3

    9. Hei på deg!!

      Jeg har vært llitt treig her men har nettopp funnet ut at jeg må klikke på selve BLOGLOVIN for å finne dere…………. JIPPI!!! Så nå er jeg litt mer oppdatert 😀 Har ikke forstått bæra med bloglovin men NÅ finner jeg dere jo 😀

      Klart du passer inne og jeg gleder meg over deg natheless 😀 !!!! jeg valgte også å følge meg selv på bloglovin – og vips 🙂

      Ønsker deg en NY herlig dag <3 klemsiklems

      1. Ja, vi lærer hele tiden. Klikke på symbolet må man. Jeg har funnet ut at det letteste er å gå inn på min feed og finne hver og en av dere som ligge i min liste. Noen hadde jeg ikke fått med som favoritter, men nå tror jeg alle er på plass der i hvert fall. Koselig med de som følger meg og som jeg følger. Dere setter jeg pris på, men jeg ser jo at nye blogg.no er ganske så annerledes når vi har mistet lister med de aktive, de over 40 og så videre. Men vi får finne vår plass uansett og ja, jeg fortsetter! Klem til deg 🙂

      2. Ja, vi lærer hele tiden. Klikke på symbolet må man. Jeg har funnet ut at det letteste er å gå inn på min feed og finne hver og en av dere som ligge i min liste. Noen hadde jeg ikke fått med som favoritter, men nå tror jeg alle er på plass der i hvert fall. Koselig med de som følger meg og som jeg følger. Dere setter jeg pris på, men jeg ser jo at nye blogg.no er ganske så annerledes når vi har mistet lister med de aktive, de over 40 og så videre. Men vi får finne vår plass uansett og ja, jeg fortsetter! Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg