Julefantasi

Hun stoppet i døra av forundring. “Er du hjemme? Endelig. Så koselig!” Hun kvitret av fryd og så bare han, og ikke alt det andre.

Hun var ikke hjemme da han kom. Han hadde ikke sagt hvilken dag eller uke han skulle komme, så det var ikke så rart. Han hadde satt i gang med det samme. Spikret vegger, fått satt inn et vindu, slept inn møblene han hadde laget, og pyntet med både krystall og kvister.

Hun ble helt stum av beundring og overraskelse. Han fikk en god klem og hun satt i gang med gardiner, bilde på veggen og en krans i vinduet.

Hun var så lykkelig. Han sa de skulle få seg et juletre også. I år ville det bli jul for de to, virkelig jul!

Kvelden ville bli perfekt tenkte de begge. Han hadde kokt gløgg til og med, og i morgen skulle de lete etter et tre!

9 kommentarer
    1. Helt fantastisk! Du er virkelig flink altså, og slik en morsom historie👌🤣 Håper på en fortsettelse på den, etterhvert😉
      Og i morgen tror jeg at jeg skal starte på adventheftet🤩
      Ønsker deg ei riktig fin førjulstid❤️

      1. Hei du, så koselig sagt. Ja, jeg må vel lage et innlegg til når de er ferdige med det juletreet. Kos deg med heftet og ha en vakker helg 🙂

      1. Så snilt sagt da. Ja, jeg har hatt det veldig morsomt med dette de siste ukene. Godt å ha noe artig å finne på når ikke formen er som vanlig. God helg 🙂

    2. Å, så utrolig koselige bilder, og det du skriver gir meg også gåsehud, og jeg blir helt rørt!

      Du har en helt unik fortellerevne, og den går langt inni hjerterota <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg