Juleslutt, for denne gang…

Papirreven min fikk være modell i soloppgangen i januar.

For en fin jul jeg har hatt, og det er jeg så takknemlig for. I dag ble det også en skitur, før jeg gjorde annet. Man må passe på, før snøen forsvinner. Snart er det 20.dag Knut, og jula skal ut uansett. Da er det tilbake til hverdagen. Jeg liker det også jeg.

Jeg feiret en stille juleslutt denne helga. Da drakk jeg den siste flasken med julebrus og masse gløgg, spilte julemusikk og bare koste meg. Men i går var det slutt for denne gang. Jeg skulle la juletreet stå noen dager til, men da mannen hjalp t ,var alt fort gjort for denne gang. Alltid litt vemodig å rydde vekk, men en egen ro, når det er gjort. I dag begynner det nye året for meg, og hva det bringer, vet ingen……

11 kommentarer
    1. Så trist da, her er det jul for fullt…kjempekoselig – god stemning med all snøen ute..
      Men til helga må jeg rydde jeg også <3

    2. Jeg er heller ikke så glad i å pakke bort jula – det blir så tomt og fargeløst….! Men – det er godt å gjøre det også, for snart er det vår – og DET er stas <3 klem

    3. Koselig å ordne til jul, og fint å få den ryddet ut igjen! 😊 Her i Spania har vi forlengst ryddet bort jul, så det blir rart å komme hjem til Norge med stua full av nisser i morgen. 🤣

      1. Veldig koselig å ta alt fram, men jula varer jo ikke til påske, for meg i hvert fall. Det er rart å komme hjem til jul nå, men du får nok snart et vårlig preg over hjemmet, tenker jeg. Klemsiklem. Velkommen hjem!

        1. Hadde ikke krefter til å ta fatt på utryddinga i går, men planen å rydde bort nissene i ettermiddag. 🙂 Tusen takk og klem til deg 🥰

    4. Så gøye bilder av reven. Jeg er vanligvis glad i julen men rydder den bort rett etter nyttår… vi har ikke hatt snø på en stund men guri så kaldt!

      1. Takk du. Morsomt å trikse litt med kameraet igjen. Her har det vært skikkelig vinter med julestemning, og det er det enda. Men jula inne måtte jeg rydde vekk. Jeg gruer meg hver gang, men er så fornøyd når det er gjort. Elsker jul, men nå går det mot vår. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg