Kakefristelser.

Noe så godt som marengskake. Heldige meg fikk spise det som var igjen i bollen etterpå om jeg vil. Jeg bakte den i går, og nå ligger kaken der og venter på gul krem, pisket krem og bær til i kveld.

Ostekaken er allerede klar med melon, jordbær og druer. Noen blåbær ble det visst også, og et dryss av perlesukker. Jeg hadde lyst til å skjære meg en bit og smake, men det får vente til kvelden. Har jeg lov til å spise kake tenker du, med min livsstilsendring? Egentlig skal jeg holde meg langt unna sånt, men en liten smak i et selskap tillater jeg meg. Jeg MÅ ikke ned i vekt, men jeg vil for helsen sin skyld. Da bestemmer jeg selv farten på det hele. Et skritt av gangen, men nå sørger jeg for at det ikke blir to skritt tilbake!!!!! Jeg holder stø kurs. Ostekaken har mager yoghurt, mager philadelfia, men skikkelig fløte da, men litt, er ok det.

7 kommentarer
      1. Tusen takk. Når mannen har bursdag må det jo markeres. I og med vi er mange, så deler vi det litt opp. Nei, ikke rundt tall, men i år kunne vi gjøre det. Ingen har korona!!!! Klemsiklem:)

    1. Oooh så herlig det ser ut 🤩
      Ellers mange flotte innlegg her siden sist jeg fikk lest meg opp.. og et skikkelig hurrarop for deg som nå kan bruke den flotte olakjolen din.. du er så utrulig flink 🥰

    2. Den ser sååå nydelig ut! Og ja – klart du har lov til å kose deg innimellom du også! Det må du faktisk – for å klare å holde ut opplegget ditt! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg