Kaldt, men vakkert.

I dag ble det en tur med til sjøen. Isen lå der den, og istapper var det mange av overalt. Synes de er nydelige i sola. Om du slår to istapper mot hverandre har de en fin lyd.

I fjære lå det fjær, og ute på isen lå det et par svaner som liksom solte se på isen. Etter en stund gikk de visst lei, og så seilte de  av sted med vinden.

Jeg gikk inn i skogen og startet på veien hjem. Det var en sti jeg ville følge. Bratt var et som fy, men øverst i den hellingen var det et revehi. Dit skal jeg tilbake senere i vår og se om det blir liv der!

Det ble en times tur med fin trim. Først mange ganger ned på huk og opp igjen for å ta bilder ved vannkanten, og så klatringen oppover for å komme seg hjem. Gjett om jeg kosa meg med dette? En perfekt tur, og jeg var skikkelig sliten etterpå.

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg