Kan ikke få opp!

“Far, jeg kan ikke få opp min kokosnøtt” er det visst en sang som heter. Jeg fikk ikke opp min eksterne boks med gamle bilder! Noe så ergerlig. Jeg hadde ikke lenger en hel ledning som passet, og det var ikke mulighet for å kjøpe ny. Det var ikke gøy. Men jeg har serviceavtale og nå har de fikser det der jeg kjøper all elektronikk. Alle bildene er der! Nå ble jeg glad. Disse bildene er fra november 2007, og det er lenge siden det. Disse bildene av natur var ikke det viktigste. Men på den boksen hadde jeg bilder av mange av mine slektninger. Sorthvittbilder som vi skannet inne for lenge siden og lagret på boksen min. Nå skal jeg lage fotobok at dem, så har vi i hvert fall et album hver som vi kan se på. Gjett om jeg er glad. Jippi!

9 kommentarer
    1. Skjønner godt frustrasjonen din, men så utrolig bra at det ordner seg! Jeg har en del gamle bilder liggende på en gammel pc, som ikke lenger vil starte… og har ingen backup… Må finne ut av hvordan jeg får tak i dem, en vakker dag!

      1. Superglad. Sett på bilder og filmer i formiddag. Har du serviceavtale på dataen så fikser de det for deg om ikke harddisken er helt ødelagt da. Meg kostet det en ny ekstern boks for å få det ut. Vel verdt pengene 🎉

    2. Å så deilig at det løste seg <3 gamle bilder er gull verdt, og det er lurt å lage fotobøker, for da har man dem iallfall! Lekre bilder dette her… <3

      1. Så artig. Jeg hadde mange sånne små feriebildefilmer og filmer av barnebarna da de var små. Nå kan jeg se på det igjen. Ren lykke det! Ja, fotobøker må til også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg