Kjedelig?

Er jeg en kjedelig blogger? Ikke vet jeg, men jeg blogger vel om alt mellom himmel og jord alt etter humør og lyst. Sånn er mitt bloggliv. Nå har jeg blogget siden begynnelsen av 2007. Det begynner å bli noe år det. Femten år er vel et jubileum?

Det er mye forskjellig jeg viser. Jeg liker å fotografere, lage og pynte mat og kaker, være ute i naturen, være kreativ med søm, malerpensler og strikkepinner, skrive fortellinger dikt og noveller, lage ting i snø og av kviser, og så videre. Jeg fikk et velment råd en gang for lenge siden. Det var en som sa til meg at jeg burde konsentrere meg om kun EN ting, så ville jeg nok bli god på det. Men jeg klarer ikke velge bare en ting jeg, så derfor får min blogg være som den er.

8 kommentarer
    1. Du er et fyrverkeri av en dame og bloggen din burde vært lest av mange flere tenker jeg.
      Det er ikke de beste bloggene som er på toppen.
      I dag tittet jeg over alle 20 på toppen og leste…Ikke mye matnyttig! Klem…
      Mye reklame!

    2. Du er langt fra kjedelig! Husker VG bloggen, var vel der man starta. Da det ble nedlagt ble det blogspot, der gikk jeg lei tilslutt. Vi var jo lenge med i vektklubben og, venner på Facebook og følger hverandre på Insta også. Vi som liker bloggen din vi leser selv om man ikke alltid kommenterer. Klemsiklem🥰

    3. du har en så herlige blogg ,elsker alt du skaper med hendene dine ,du er så flink til å sette sammen dei vakreste bilder og kreasjoner ,bloggen din er alt annet enn kjedelig den er helt suveren

    4. Det rådet fikk jeg også når jeg begynte å blogge, men det er jo ikke meg 😁
      Liker bloggen din akkurat som den er, og den er langt fra kjedelig ☺️❤️

      1. Nei, jeg klarer ikke være sånn, så da får det være som det er ja! Koser meg med mitt,og så glad for de som vil følge meg selvfølgelig. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg