Kjedelige meg…..

Det er vist det jeg er, kjedelig, både på bloggen og i livet. Ingen gidder vel å se naturbilder og lese mine funderinger, uten at jeg utleverer meg selv og hyler om alt som skjer i det virkelige liv, eller? Ja, sånn er det visst, men jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg skriver og legger ut mye forskjellig,  fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg vil oppnå noe. Fint å bla i bloggen min senere og se tilbake. Jeg liker å bake, lage mat, drive med håndarbeid og være kreativ, jeg liker turer i skog og mark, tenke på helsa mi, ta ferieturer små og store, være med familien min og kose meg i hagen blant annet. Kjedelig sikkert for mange, men jeg har funnet ut at sånn har jeg blogget alltid, og sånn fortsetter jeg. Om du ikke synes om det, så gå videre. Jeg tenker at livet er fullt av hverdager. De er det faktisk flest av, og de skal bli bruke til noe hyggelig. Stå på! Ha en vakker dag.

14 kommentarer
    1. Herlig dame du…ikke kjedelig.

      Men du blir litt gjemt vekk…Tenker at du har innlegg på morgenen og når jeg skal titte over bloggen sånn ca. 1800 så finner jeg aldri dine innlegg på veggen ..De er forsvunnet på en måte…kanskje lurt å reposte innlegget litt utover dagen og kvelden…Klemmer…

      Du blir litt borte, ser deg ikke..Flere innlegg eller reposte morgen-innlegget. Er mitt tips…Folk må finne deg vettu…Når de ikke finner deg, ingen klikk

    2. Jeg er kanskje ikke så ofte innom bloggen din, men en ting skal du vite, kjedelig er du ikke.<3 Nå er jeg bare en vanlig leser(har ikke egen blogg), men tro meg ,de bloggerne som hyler høyest er ikke de som nødvendigvis er de mest interessante. Fortsett sånn som du pleier, vær deg selv, fortsett å ta flotte bilder, skriv om akkurat det du ønsker. Ønsker deg alt godt. Stå på.<3

      1. Tusen takk du. Jeg føler meg egentlig ikke kjedelig selv, men sånne bloggere som meg, er ikke så spennende for alle kanskje. Veldig glad for leserne mine og de som legger igjen en hilsen også. Jeg fortsetter som før jeg, og koser meg med bloggingen, når jeg har lyst. Du er hjertelig velkommen innom når det passer deg 🙂 Ha en fin dag!

    3. God morgen gode du!
      Inspirasjonskilde – det er det DU er – så absolutt alt annet enn kjedelig. Det er slik man føler av og til tror jeg. Jeg er som deg – deler MITT opplegg – også får den som vil titte innom – og om ikke så blar de videre. Jeg blogger for min egen del. Det er litt MIN ARBEIDSDAG her i livet nå – pluss andre ting selvfølgelig 🙂
      Glem kjedelig!
      Inspirasjonskilde kan du ta med deg 😀 klems

      1. Tusen hjertelig takk du. Ja, man kan kjenne på det av og til, for når folk sier at det er sååååå kjedelig på enkelte blogger, blir man litt betenkt. Jeg vet at du og mange med deg og meg, blogger som vi vil. Det passer meg veldig godt. Jeg har vel aldri strevd etter å bli noen toppblogger her. Jeg tar til meg dine ord og fortsetter. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg