Klar, ferdig, gå….

Det nærmer seg advent. Om elleve dager er det tid for fire lys igjen. Advent blir lang i år og det er så koselig. Neste helg skal jeg få ut lysslyngene på terrassen og det vil lyse så fint opp mot desember og i tiden fram til jul og nyttår. På bordet skal jeg ha en liten lysslynge på denne granpynten og kanskje det blir en nisse her også. Men enda er det litt tidlig. Det er fint med dompaper og grønt.

Jeg har plukket inn bjørkekvister og startet på de hjertene som skal til gravene våre i familien. Like fint å gjøre det hvert år, for det får fram et stille vemod og fine minner mens jeg binder dette.

Tror det blir bra jeg. Nå står jeg i startgropa. Klar, ferdig, gå…..

 

10 kommentarer
    1. Gøy å pynte når man er kreativ, noe jeg absolutt ikke er … og lurt når du har et sted ute å pynte , her hadde alt blåst bort😂 hva fester du de grankvistene med i korgen , bare oasis🤔

      1. Koselig å pynte her og der. Mitt granbar står stukket ned i pottene til lyngen som sto der. Er det kaldt, så fryser de fast og står støddig til våren hos meg. Men jeg har tak over terrassen foran vinduet og det hjelper nok godt mot vinden. Noen ganger, om det er store kvister, må jeg feste det i ståltråd jeg også. 🙂 Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg