Koppen opp!

Så var det over for denne gang, og det nye året har virkelig begynt. En siste kopp kaffe foran juletreet ble det, før jeg dro ut støpselet og alt ble liksom stille her i formiddag. Julenisser og engler sover snart side om side i eskene, og bjelleklangen høres ikke lenger. Men jeg har hatt en strålende jul og klager ikke. Nå er det på igjen i et nytt år. Ser du hvilken vakker kopp jeg kjøpt meg til kaffen min? En EKTE Lady August! Endelig fikk jeg min. Koppen opp, for en vakker kopp!!!!

For en lykke å dra på posten i dag og hente denne pakka. Jeg har jo selv bestilt den, så jeg visste hva det var, men jeg hadde glemt at det var pakket i verdens fineste esker!

Jeg ble så i godt humør av det hele. Tallerkenesken står nå til pynt på hylla på kontoret, for eskene er jo som en ekstra gave.

Nå er jeg klar til et nytt år, med tallerken, kopp og esker. Ser du at jeg satte en liten kvast i koppen? Ja, den kan brukes til så mangt. Jeg kan ha blyanter i den, eller en vårig primula, sjokoladebiter og twist, eller suppe, saft, kakao og så kaffe da. Jeg gleder meg til å fylle koppen med hvitveis til våren.

Min amaryllisen synger på siste verset og jeg skal “never let go of my dreams”! Tusen takk Lady for at du viser oss hva vi kan og at vi kan handle kopper og tallerkner, tegninger og malerier som gir oss godt humør. Du er super! HER finner du hennes blogg.

17 kommentarer
    1. Så utrolig koselig, jeg ble så glad først for bildet du sendte og skikkelig rørt over innlegget ditt, tusen takk! <3 Du inspirerer stort med alt du finner på, jeg er så glad jeg fant deg <3 Og akkurat nå har du inspirert meg til å kaste ut jula og nå er det gjort, gikk ganske fort, alt er pakket i esker og bokser og på vei ut 😀 Takk Ha en nydelig dag full av farger og kos <3 stooor god klæm fine du <3

      1. Bare hyggelig når du leverer så vakre ting. Herlig at vi kan inspirere hverandre. Her er nesten jula ute. Juletreet med lys står igjen og litt her og der. Må bytte gardin i kjøkkenet, så resten der får vente til i morgen. Nå blir det besøk av mine englebasser, så da får juleavslutningen bare vente! Klem 🙂

      1. Ja, litt er igjen her også. Det tok tid å ta det fram og det tar tid å rydde vekk. Ja, der serviset er bare så trivelig! Gleder meg til å bruke det masse!

    2. Kjempeflott! Du er så inspirerende av deg 🙂

      Blir nok jul til og med lørdag/søndag 🙂 Vi satte opp juletreet og ordnet til jul 21.12.2019, og da er jeg ikke så lei av julen.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk! Koselig med jul, så jeg kunne vel fortsatt en uke til. Jeg er ikke lei jul og gleder meg til neste gang allerede Nå hadde jeg tid til å rydde ordentlig, og det er så godt. Kos deg i kvelden!

      1. Wow, gikk den i gulvet???? Uff da, så leit. Da er det jammen godt Lady har flere. Så har du plutselig to sett igjen, og et fat!Jeg tenkte jeg skulle bestille et til meg selv som julepresang, men så var jeg litt treg. Da hadde hun jammen stengt butikken!!!! Men så kom et nytt år, og da var jeg ikke sen altså. Så fint! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg