Kosedag!

Det er fredag og ikke hvilken som helst fredag. Det er fredag den trettende! Mange mener det er en ulykkesdag, men for meg er tallet 13 tallet for lykke. I dag skal jeg ha en kosedag. Hele uka har vært hektisk og for all den morsom, men i dag skal jeg slappe av. Jeg diktet meg et bilde først. Ja, jeg har tatt bildene selv, men jeg la to bilder over hverandre. Da ble det ravner som sloss i solnedgangen. En av dem hadde funnet noe spiselig, og den ville ikke dele?

Noen ganger blir det litt for mange trær i et bilde. Vi ser ikke skogen for bare trær heter det, men ser du sollyset der bak? Åsen hadde sol, mens bjørketrærne hadde skygge. Et helt ekte bilde det her, men om du ante hvor mange grågås som fløy over åsen. De ble helt usynlige på grunn av trærne. Men spesielt å stå der å lytte.

Ute regner det i dag og inne har jeg det lunt og fint. Med musikk jeg liker, kaffe i koppen og jeg kan gjøre hva jeg vil for en stund. Da leser og skriver jeg litt blogg. Etterpå tror jeg det blir en tur ut. Ja, selv i regn er det fint ute. Jeg har da regntøy. Ha en vakker dag og fyll den med gode tanker.

6 kommentarer
      1. Kosa meg inne i hele dag jeg. Ble ikke tur ut i regnet, men jeg gikk unna litt klesvask og rydding. Jeg må se å få fram strikkepinnene mine igjen. Koselig med et håndarbeide i høsten. Nyt helga. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg