Kryss av….

Kryss av for en fin dag. Her er det skikkelig vårlig med sol og hvitveis. Bare det, skaper jo glede over dagen.

I går fikk jeg endelig bakt noen solskinnsboller igjen. Så fint å ha litt i fryseren når man har lyst på noe godt. Jeg gikk en tur i våren i går kveld, og fikk det rare bildet av en hakkespett som klødde seg på ryggen! Ellers var det blomster her og der.

Måker var det masse av ved sjøen. Jeg lurer på om silda trakk inn i vika? For et liv! Men herlig å se og høre på synes jeg.

Etterpå jobbet jeg med gården min. Tror jammen det har flyttet inn en skikkelig gårdsnisse? Han har hugd ved og fått på plass noen krukker ved husveggen. En katt hadde han med seg også. Dette blir spennende bare det blir farger på alt. Utrolig smått å jobbe med, men da slapper jeg av og koser meg. Kryss av for en fin helg!

20 kommentarer

Siste innlegg