Kul kulevase!

Kulevaser er fine da. Til jul fikk mannen i huset en dobbel eske med Toffifiee, eller hva det nå heter. De er så gode de sjokoladekaramellene, men i og med det er nøtter i dem, så spiser jeg det ikke. Men tomt ble det likevel til slutt. Jeg tok vare på de fine holderne, og tenkte at de kunne brukes til en kulevase.

I dag fant jeg det fram. To sånne sjokoladebrett passer akkurat rundt en liters blekkboks. Med litt forsiktighet gikk det bra. De bulkene er veldig skjøre, så jeg måtte passe på og ikke trykke på den når jeg limte med limpistolen. Det ble en kul kulevase! Klart den kan være blank, for de som liker det, men jeg valgte å male min sort. Igjen måtte jeg være forsiktig. Jeg tror det hadde vært bedre med en spraymaling, men det hadde jeg ikke.

Kult med kulevase!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg