Kveldslys!

Allerede i tretiden ble himmelen farget vakker i dag. Det skyet til der ute. Vinden har vært isende i dag. Jeg trodde det var mange kuldegrader og ikke bare en! Men det gjelder å kle seg. I kveld sto det at det var tre minus her, men det kjentes som åtte!!!!

I dag var jeg en tur på andre siden av vannet. Sola var lav og skyggene ble virkelig lange. Jeg tror ikke jeg noen gang har hatt så lange “skyggeben”!  Men for hver dag som går kommer sola høyere på himmelen, så det er bare å glede seg.

12 kommentarer
    1. Her også!! Stod at det var -3, men føltes som -12. Har tatt dyne på sofaen og fryser enda en time etter hjemkomst 😳 Denne kaninen er IKKE glad i vinter altså!! Nydelige varme bilder du deler her da 🥰

      1. Takk du!!!!Ja, det har vært kaldt, men nå kommer visst snøen her, og da blir det lunere. Viktig å kle seg godt i kulda. Ha en vakker kveld, inne i varmen! 🙂

    2. Så fine bilder hvertfall! kan ikke se at det er biiitende kulde. Jeg så litt lys jeg også i dag da jeg stod opp, men nå “freser” det ute og jeg håper jeg kommer meg vel over alle broer til nattevakten begynner

      1. Hjertelig takk du! Uff, det er ikke alltid lett når man må ut i kulda til alle tider av døgnet. Jeg droppet trimturen i kveld. Vinden var isende der ute. Blir spennende om det kommer snø i natt. Ha en fin kveld 🙂

      1. Ja, det er fint å tenke på at sola kommer mer og mer fram. I formiddag var det flere kuldegrader, men allerede nå varmer sola litt i sørveggen. Takk og klemsiklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg