Lite, kan bli stort.

Har du sett for fine farger det er på de fluesoppene?

Så vakre de er i skogbunnen. Skulle ønske de ikke var giftige. Da kunne jeg plukket de med meg hjem og pyntet med dem på terrassen. Det ble en lang tur i skogen i dag, for jeg var hundevakt. Litt morsomt å tenke på. Før var jeg barnevakt i høstferien, men nå er det hunden som kommer. 🙂

Etter en lang tur i yr og småregn, var det godt å komme hjem til varmen inne. Jeg hadde igjen en pannekake fra i går. Den ble smurt med Nutella, og hjelp så godt det var til en kopp kaffe. Det gjelder å nyte de små ting, for jammen kan de gi stor glede.

10 kommentarer
      1. Ja, de er så vakre de røde og i år er det mange av dem her. Greit å være hundevakt, men jeg vil ikke ha hund selv. Alt for mye å passe på. Jeg vil gå tur når jeg vil, og det er ikke lett med kamera og en ivrig hund heller.:) Men denne hunden kjenner oss godt da 🙂 Klemsiklem:)

    1. Fluesoppen er nok det vakrest soppen vi har, og minner meg om barndommen min hvor jeg plukket en kurv full og bar hjem til mormor da vi var der noen høstdager. Var jo så stolt over at jeg hadde funnet så mange, og forsto ikke hvor skumle de var. Heldigvis så forsøkte jeg ikke å smake på noen av dem. Ha en fortsatt fin kveld eller natt, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg