Litt av hvert….

Noen av dere undrer dere kanskje over hvorfor jeg gidder å legge ut det samme på to blogger! Men det blir bare sånn, når ikke blogg.no lenger har avtale med “Blogg til bok”! Noe av det jeg lager her, synes jeg er fint å få i bokform, og da har jeg løst det på denne måten. Det jeg vil ta vare på, som oppskrifter og hobbyideer, legger jeg over i den andre bloggen, og så kan jeg lage en bok når året er omme. Jeg rir liksom to hester på en gang da kanskje.

Jeg har malt litt om dagen og ikke alt er lyst og vennlig akkurat. Det siste her er en skisse, og jeg aner ikke hva det blir av det til slutt. Litt sånn er livet også. Det finnes lyse og mørke dager, snille og slemme tanker, kloke og sinte kommenterer og minner. Det er mye man skal forholde seg til i livet. Nå går det mot vinter og kulde. Men før vi vet ordet av det er det vår igjen.

12 kommentarer
    1. Har du en blogg til altså. Det visste jeg ikke. Men en kan godt ri to hester, om en har god ballanse :). Det nederste bildet ble for meg et bilde av byen. Vått, rima trær og neonlys som blinker og lyser, bakom parken. Ellers er livet satt sammen av både lys og mørke og sjatteringene i mellom. Det ene er bakgrunn for det andre. Og heldigvis ligger våren der og venter på oss. Det blir godt <3.

      1. Ja, jeg har en blogg jeg har vært på i over ti år. Da alt forandret seg her inne, vendte jeg tilbake til den, men jeg ble jo som usynlig for mine venner her. Nå kopierer jeg over, og så kan jeg gjøre som jeg vil. Mange av de vennene jeg hadde der inne har flyttet over til face, så sånn holder vi kontakten der.Takk for hyggelige ord om bildet mitt. Tenk at våren ligger der og venter! Men først skal vi ha advent og jul selvfølgelig! Klemsiklem på søndagen!

      1. Tusen takk. Jeg la inn link til den andre bloggen i våres, men jeg fortsatte her likevel. Nå kopierer jeg bare dit, så det er jo det samme som her da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg