Litt av hvert…

I går rakk jeg ikke å blogge. Det var så fint vær, at jeg valgte en skogstur i stedet for å sitte inne. Sola skinte og det var helt herlig å vandre under trærne og kjenne sola varme i ryggen.

Solnedgangen var også så fin. Gyldne toner og frosten som grep om seg mot natten.

Jeg hadde med meg litt frukt, og litt moro må man jo ha.

Etterpå var det hjem og rydde i serviettene. Med ståltråd, lim og fingerarbeide, så blir det vel et eller annet av dette også. Vi får se, for det tar tid, mellom hvert lag som skal tørke.

12 kommentarer
    1. Fine bilder fra en solfylt dag. 🙂 Og den figuren du lager der så skikkelig gøy ut. Håper vi får se det ferdige resultatet.

      1. Tusen takk. Ja, det var så fint i går og jammen skinner sola i dag også. Figurene jobber jeg med og når de er klare skal jeg vise det fram ! 🙂 Ha en fin dag!

      1. Tusen takk! Ja, det været det været. I natt har det blåst noe fryktelig og regnet. Heldigvis ble det oppholdvær i formiddag. Vi var i en begravelse og det er trist nok om ikke himmelen skal gråte også. Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

    2. Nydelige bilder. Det er så vakkert. Mange som spiser appelsiner på tur nå ser jeg. For skallet ligger igjen. Folk kunne plukket opp. Orker de å bære med seg en appelsin. Så orker vel folk å bære skallet hjem også! Spennende serviettfigur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg