Litt av hvert….

I dag ble det litt av hvert her. Jeg klarte ikke la være å kjøpe jordbær på denne første dag i november. Samtidig hentet jeg årets julehefte. Litt av en kombinasjon. De som har sagt i fra at de skal ha heftet, sender jeg melding til etter hvert. Jeg rekker ikke alt med en gang.

Det var ubeskrivelig gøy å få heftet i hendene. Trykken gikk så fort denne gangen at jeg ble helt overrasket. Tidlig? Ja, det er vel kanskje det, men skal det fram til deg til advent, så er det ikke mer enn tiden av veien. Posten er ganske så treg, nå som det sendes ut bare annenhver dag.

Her legger jeg ved innholdsfortegnelsen til venstre, så kan du se litt hva det er.

Det er 60 sider med litt av hvert, i A4 størrelse. Dikt, fortellinger, små tekster, oppskrifter og kreative ideer. Heftet kan leses i adventstiden, men det er også et julehefte. Alt er altså laget av meg da, foto, tegninger og tekster. Prisen er ikke avskrekkende heller vel? Kr 200 pr. hefte, og det er med porto. Ønsker du deg et hefte eller flere, så kontakt meg på Messenger.

 

8 kommentarer

Siste innlegg