Litt av hvert om dagen….

Her går jeg i tanker om et nytt år! Det går fort mot 2020.Hva med en kalender? Men skal jeg ha tegninger eller foto? Fryktelig vanskelig å velge, og enda verre er det at jeg har hauger med tegninger og foto å velge i. Litt luksusproblem dette da, men jeg får snart bestemme meg her. Lurte litt på å lage et nytt adventskalenderhefte også, men nå er jeg med i to andres julehefter i år, så det får kanskje være nok. Levlandligs juleblad kommer i oktober og jeg er så spent. Jeg er med der med to tegninger og en tekst. Litt senere kommer det en lokalt julehefte der jeg også tegner en del. Gøy!

Strikker litt i høsten også. Dukken måtte prøve det og hun ble da fin. Det er en stor dukke, så genseren er i 3-4 år! Morsomt med å drive med litt av hvert.

Jeg har begynt på en ny genser nå. Jeg hadde et sånt mønster å min genser da jeg var fire, nå blir det en ny som jeg kanskje selger på julemarked. Koselig med et håndarbeide i kvelden. Ønsker alle en god helg!

12 kommentarer
    1. så kjekt da ,jeg abonerer på lev landlig så jeg kan glede meg til innlegg fra deg :=) og hadde du laget adventskalender hadde jeg kjøpt en .Nydelig strikk,strikker jeg også mellom alt det andre,skal kjøpe knapper i dag så har jeg en ny kofte til høsten :=) ha en fin dag da

      1. Så koselig sagt av deg. Jeg vet ikke hva jeg rekker før advent. Kanskje blir det et juleeventyr på bloggen nok en gang også! 🙂 Julebladet til Lev Landlig får du sikkert tilbud om snart, for det selges for seg selv og følger ikke abbonementet. Et sånt ekstrablad som de pleier å ha av og til. Jeg gleder jeg! Koser meg med strikking i dag og nå steker jeg pannekaker. Barnebarntid, det er høstferie! 🙂

    2. Så mye fint du lager. Du er så dyktig ♥ Kalender ja….det synes jeg er en god idé. Jeg synes nok fotokalendere er veldig fine, men tegninger er jo også fint, spesielt de fine som du tegner. Så ikke noen dum idé det. Skal faktisk også tenke på kalender når du nevner det. Jeg har jo også en del bilder. Men sannelig om jeg klarer å samle meg til å få laget noe sånt.
      Adventskalender er jo også kjekt. Men som du sier, du har jo mye på gang allerede. Jeg beundrer det altså ♥
      Kos deg med alle disse tingene, og nyt helgen som øyeblikk starter ♥ Klemmer

      1. Så snilt sagt! Tusen takk. Ja, det er gøy å lage kalender. Det finnes jo mange fine program hos disse nettbaserte fotobutikkene. Jeg forsøker å lage min egen og det var mer jobb enn jeg trodde!!!! Ja, jeg koser meg med dette, og om det ikke blir bra nok for salg, så kan jeg jo ha en selv! Klem 🙂

    3. Tror det blir fint uansett hva du velger, du har jo så “estetisk sans” 🙂 Flotte tegninger og foto..og for et nydelig strikkesett da 🙂 Klem og god helg <3

    4. Jeg må gå KRAFTIG i tenkeboksen også hva kalender på bloggen gjelder i alle fall. Jeg har en ny ide til rebuser, men vet ikke helt om jeg ORKER et år til.. Og da er det kanskje ikke så lurt..Kjennes tungt å dra i gang ting i år, i forhold til tidligere. Nye systemet som gjør det tror jeg.

      1. Så enig, her må det tenkes!Det er mye jobb, det vet vi begge to. Uten lesere blir det så kjedelig med en adventshistorie for meg. Ellers i året er bloggen som en dagbok, så da er det greit å være litt usynlig liksom, men til jul!!!!! Jeg savner det som var. Nå er vi spredt litt her og der og det er ikke samlende som før. Det værste jeg synes er å lete opp svar hos alle de jeg har skrevet til. Mange ganger gir jeg opp, for det er så mange innlegg som er langt it at jeg holder på å lete meg forderves.Så finner jeg innlegger,men det er ikke svart? Men jeg blogger videre på gamlebloggen min, så det kan hende jeg legger ut noe der om ikke dette blir greiere. Klem til deg vennnen. Snart oktober!

    5. De tegningene dine er bare så lekre! Så gøy å være med på litt forskjellig – men en må jo ikke gjøre alt likt hvert år heller! Klemmer <3

      1. Hjertelig takk. Nei, man rekker slett ikke alt man vil bestandig. Men det er koselig å forberede advent og jul! Gleder meg uansett om jeg rekker det jeg vil eller ikke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg