Litt liv…..

Nå er det en god stund siden jeg var her. Ikke mye liv her inne, men det var jo mitt valg. Nå er sommeren nesten over, og jeg har startet opp mot høst. Mye er så forandret i mitt liv siden i fjor, at det føles og er skummelt. Sommerferien vår var lang, så jeg har solt meg, slappet av og forsøkt å finne en rytme. Det er ikke lett å starte på nytt jobbmessig, når man er i min alder. Ikke en ting går på skinner og humøret blir deretter. Neida, jeg er ikke sur, men ganske skuffet og lei kan man si. Men jeg gir meg da ikke enda. Noen koselige prosjekter er på gang. Jeg forteller nok om det etterhvert, Enda er mye “hemmelig”!

Dagen er varm og fin, men jeg vet jo at det ikke vil vare så lenge. Jeg skal etterhvert forsøke å oppdatere meg hos dere, men det er jo hauger av blogginnlegg, så alt klarer jeg ikke å komme gjennom skjønner jeg. Her er det en uke med mange ting som skjer, både lege, mamografi og besøk, pluss det vanlige som hus,hjem og jobb.Ønsker dere fine dager mot september og nyt de siste vakre sommerdagene.

12 kommentarer
    1. Nå ble jeg glad. Så godt å se deg igjen. Jeg var inne å kikka etter deg for noen dager siden.
      Godt du tenker at du ikke gir deg, det er skikkelig BRAA!!! Tror ellers det er sunt med noen forandringer. Andre kan være vel krevende. Blir fint å se flere av dine vakre innlegg. Klem <3

      1. Koselig av deg. Nei, jeg blir nok værende, men ikke så veldig aktiv til enhver tid kanskje. Men plutselig får jeg vel lyst igjen tenker jeg. Ha en fin kveld. Titter innom deg snart!

    2. Jeg skjønner det med skummelt.. Finner meg ikke noe særlig til rette i det nye systemet vårt.. Noen deler går bedre enn i fjor/forfjor…Men trives helt gjør jeg ikke… Ikke som før..

      1. Hei vennen. Så koselig du kom innom. Ja, livet er skikkelig skummelt om dagen, og da må jeg finne på noe koselig for å kompensere for det. Blogg er koselig!!! Du er koselig! Ja, vi får sti med dette Frodith, ikke annet å gjøre. Jeg skal blogge litt når jeg har tid og lyst, som jeg alltid har gjort. Klem til deg og god bedring med ribben og det hele!:)

      1. Takk du! Ja, det er vel bare å brette opp ermene og sette i gang. Her har det vært så fint i dag, men nå lyner det som bare den i skyene som kommer. Klem til deg 🙂

    3. Så godt å se deg her igjen <3 Å finne en ny vei er ikke alltid like enkelt. Det gjelder å finne små fine ting å gjøre som man elsker å holde på med, derfra kan det spinne seg større 🙂 Jeg håper dagen din er god <3 stor god klæm <3

      1. Heisann, så koselig med en hilsen fra Lady!!! Nei, det er strevsomt dette her, men det går seg vel til. Jeg liker så godt det jeg driver med, men man må jo tjene litt penger også da! 🙂 Nå er det september, så det er vel bare å stå på. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg