Litt panikk.

Hvorfor det?Jeg får litt panikk, for jeg greier ikke lenger å følge vennene mine på blogg som før. Når dere har begynt å legge ut to, tre og opptil  fire innlegg hver dag, så klarer jeg ikke å få med meg alt. Når man har mange bloggvenner blir det utrolig mange innlegg man skal innom, lese, kommentere og se gjennom. Jeg klarer det ikke, for jeg ser at det blir en full dags jobb. Så om jeg ikke skriver kommentarer hele tiden, får dere tilgi meg. Dagen min har ikke nok timer til dette dessverre. Hvorfor jeg sier dessverre? Jo, fordi jeg liker blogginnleggene deres, jeg vil gjerne følge med, jeg vil kommentere og svare, men jeg rekker det ikke. Hjelp, jeg får helt panikk!!!!! I dag er det februar og det går mot lysere tider og masse jobbing framover. Jeg henger etter dere som et slips kan man si, men dere skal vite at jeg gjør så godt jeg kan.

Nå er det hei og hopp mot vårligere natur. Bursdagen min er unnagjort for i år. Tusen hjertelig takk for alle trivelige hilsner fra       dere. Det varmet mitt gamle hjerte. En ekstra takk til vår alles kjære Frodith! Hun lager bursdagsinnlegg for alle som hun vet har bursdag, og jeg var så heldig å få en “kake” og gode ord i år også. Du er gull Frodith, så tusen takk. Innlegget finner du HER!

12 kommentarer
    1. Ingen grunn til panikk! <3 Ta det du har tid til 😉 Etter at jeg flytta til nouw måtte jeg ta et grep for de blogge(r)ne jeg liker utenfor nouw, så jeg har et ark med en liste over blogger fra blogg.no og word, som jeg vil prøve å stikke innom cirka en gang daglig. I perioder kan det være jeg ikke rekker alle hver dag, men sånn er livet.
      Så bare pust og senk skuldrene, du <3 Og du må ikke skrive lange kommentarer under innlegg heller, bare noen ordspor som viser at du har vært der og lest, sånn av og til 😉
      Det er fredag, og jeg håper du får en avslappende dag 😉 Klemmer
      JO! Frodith er et unikum i voksenbloggerverdenen – ingen over og ingen ved siden, for hun er den jeg vet om som er best på å 1) engasjere me div utfordringer og 2) besøke alle blogger hun liker med noen hygggelig ordspor og 3) har egne innlegg for å gratulere folk med dagen og linke til andre bloggere. En god rollemodell for oss andre <3

      1. Ja, jeg får ta det som det kommer. Nytter ikke å ergre seg og jeg klarer heller ikke å følge med på alt. Forsøker så godt det går. Klemsklem:)

    2. Bedre med en kommentar innimellom enn ingen kommentar. Og ja, det har blitt vanskligere å holde seg oppdatert. Og er jammen ikke sikker om jeg husker alle på bloggrundene mine selv, for ble så mange spredt rundt alle steder. God helg!

    3. Jeg forstår deg så godt, for akkurat slik føler jeg det også. Klarer heller ikke å kommentere alt og alle lenger, for tida strekker absolutt ikke til.
      Men jeg er innom og leser stort sett det meste på de jeg følger tror jeg, men det har av en eller annen grunn blitt vanskeligere etter at vi ble litt spredd.
      Og det til tross for at de fleste er på bloglovin.

      Jeg prøver å få til ihvertfall et innlegg på min blogg hver dag, også blir det flere de dagene jeg plutselig får mer å skrive om eller ting som er verd for meg å dele.

      Men å blogge, og å lese blogger skal være kos, så jeg prøver å ikke la meg stresse av hverken det ene eller det andre. Det eneste jeg ønsker meg er at flere kunne følge meg på selve bloggen og ikke bare på bloglovin. Men får være glad for å ha en del følgere der da. Hadde mange flere på blogg.no, og det er ikke alle som har fulgt meg over til wordpress, men sånn blir det. Noen nye har kommet til.

      Kos deg med bloggen din, og ikke ha hverken dårlig samvittighet eller la deg stresse. Da er poenget med blogging borte syne jeg. God klem fra meg med ønske om den god lørdag! <3

    4. Det har blitt mer slitsomt med kommentering ja, mest fordi man må fylle ut adressefeltet hver gang ! Jeg kommenterer som regel et innlegg hos folk jeg følger, uansett hvor mange di legger ut(selv om jeg leser alle), di dagene jeg selv blogger 🙂 Jeg har som jeg har hatt fra jeg starta å blogge noen dager et noen dager mange og noen dager ingen innlegg 🙂 Hovedpoenget med å blogge er jo at jeg har lyst til å være kreativ…men kommentarer og kommentering kan være en hyggelig bonus. For meg er det det å skrive på pc som er det slitsomme…jeg har masse tid å ta av 🙂 Nydelige bilder her og vakkert dikt til Frodiths bilde 🙂 Kos deg med helgen videre 🙂
      Klem fra Mjøndalen <3

      1. Alt tar sånn tid, og jeg har ikke tid til det jeg vil med blogg da. Synes det er trist. Men jeg gjør så godt det går.Tusen takk for snille ord og jeg forsøkre å følge med deg så mye jeg kan. Klem 🙂

    5. Så flotte bilder! Og jeg er enig med deg, jeg klarer ikke helt å følge med på alt. Må velge litt hvilke innlegg jeg kommenterer å. For jammen tar det tid å lese alle de nye innleggene, og jeg vil jo også helst følge med hos alle. Vi får gjøre så godt vi kan og godta at døgnet bare har 24 timer. Vi rekker noe men ikke alltid alt. Ønsker deg en super helg 🙂

      1. Takk du! 🙂 Ikke lett om dagen, men jeg tror alle kjenner på det. Jeg får gjøre det jeg rekker og være fornøyd med det, selv om jeg vil mer. Klem til deg i kvelden 🙂

    6. Sånn føler jeg det også nå….Syns det plutselig ble vanskelig å følge med på alle….og faller ut av rutinen jeg hadde med lesing og skriving og bilderedigering…Tok en pause..men er nå tilbake å prøver å få det til….Det går seg nok til…Ha en god dag og ny god uke!

      1. Man blir litt bekymret av dette, men det er vel bare å tilpasse seg. Vi får gjøre på vår måte og kose oss med det vi klarer. Takk for hyggelige ord og ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg