Lørdagsvibber….

Det er helg og utenfor regner det. Musikk og kaffe gjør susen i morgenen. Hva skal jeg finne på i dag da tro? Jeg rydder og rydder, men i helga vil jeg gjøre noe annet. Da ble det pastellkritt. Jeg kan jo drømme litt om hva som kommer. Vinter, advent og hygge. Jeg gleder meg allerede, og skriver på et julehefte som jeg skal selge nærmere den tiden. Tiden går så fort bestandig. Til heftet skal det skrives, lages litt mat og foto, dikt og fortellinger, kos og hygge. Det er artig å holde på med, selv om det enda er tre måneder til julaften. Hvor lenge er det til advent? Under ti uker. Jadda, det går nok bra. Jeg blir nok ferdig i år også.

12 kommentarer
    1. Det er så nydelig bilde! Utrolig hvordan du klarer å lage så levende tegninger. <3 Blir helt rørt av dette kjenner jeg, og gleder meg allerede til juleheftet. 😀 Kos deg! Klem <3

    2. He-he, ja du må i gang tidlig, skal du bli ferdig med heftet 🙂 Hun gløder litt, jenta over her 🙂 Ha en fin dag Randi, klemmer <3

    3. Gir du beskjed når juleheftet kommer? Du skriver godt og noe vil man kose seg med. Nydelig tegning og du er bare dyktig!
      Ønsker deg en fin lørdagskveld. Klemsiklem fra nord.

      1. Ja, det skal jeg gjøre. Nå står du på lista mi du også. Takk for så hyggelige ord. Gleder meg til dele juleheftet med deg og de andre. Klemsiklem og nyt helga 🙂

    4. Du er så flink og skriver og tegner og fotograferer og og og….! Alltid moro med dine innlegg – hva har du funnet på denne gangen lissom! God klem til deg <3

    5. Hadde jeg kunne tegnet slik som deg hadde jeg hvertfall ikke brukt tiden til å rydde….:)
      men godt med det som er gjort…
      Du har jammen selvdisiplin som tenker på jul og planlegger ifht. det, men tar nok tid det du holder på med ja…

      1. Du er nå snill da. Tusen takk. Noen ganger er det godt å rydde litt innimellom alt annet. Selvdisiplin må til, for et julehefte må være klart lenge før jul. Men det er supergøy å lage. Ha en vakker ny uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg