Må feire!

Klart det. Dagen skal feires. Jeg har fødselsdag. Men ingen gjester i år heller. Fortsatt er det koronaen som vinner, med sin smitte og sykdom. Sånn er det bare. Jeg tar det igjen siden, tenker jeg. Men jeg har kake og kaffe, kokosboller og god mat, så jeg lider ingen nød her med mannen i huset. Feire skal jeg, for det er en glede og kunne fylle  enda et år. Mange klager over alderen, men hva er alternativet??? Jeg bare spør. Vær glad for årene du får, og gled deg om du får flere, for det er dessverre ikke alle forunt. Nyt dagen, det skal jeg!

14 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen din! 🥰😀🌹
      Klart den skal feires ☺
      Vi skal være glade for hvert år vi får. 😀❤
      Nyt dagen. Mange bursdagsklemmer fra meg 🙂❤❤❤

    2. Gratulere sååå mye med dagen <3
      Og helt enig, litt feiring må det være =)
      Guttungen har også bursdag i dag, så jeg skal tenke litt på deg når jeg drar ut og kjøper burger og koser meg sammen med han i ettermiddag 😉

    3. Word!! Både snuppen min og jeg feirer bursdagene våre hvert år, og koronaen har ikke satt stopper for det for oss, for kan en ikke feire livet så er det bare å rulle inn. Gratulerer riktig så masse med dagen, kos deg 🥰

      1. Tusen takk. Ja, det er bare å feire at man fyller år. Her ble det både kake og lys, selv om det var bare mannen min og jeg her denne gangen. De som er koronasyke av i familien vår, kommer en annen dag. Gleder meg til det 🙂

    4. Gratulerer masse, håper du har hatt en nydelig dag. Fødselsdag er absolutt ikke alle forunt å feire, og en kan feire når som helst. Bare få friheta igjen. Klem <3

      1. Tusen takk du. Kosa meg, men det var stille og rolig i år. Ja, feire skal vi gjøre siden, eller i hvert fall samles, om det er bursdag eller ikke. Gleder meg til det. Ha en fin ny uke. Klemsiklem 🙂

    5. 🎈🌹Gratulerer med dagen 🥳🎉 Bursdag er det selv om vi ikke kunne ha gjester, hadde kun bestevenninnen på min i jula. Koselig ble det allikevel. Hørtes ut som om du hadde en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg