Mandagsklage…..

Nei, det nytter visst ikke å følge med på alt på bloggene deres om dagen. Snørra renner og kroppen vil ikke det jeg vil. Nettene er laaaaaaaaaaaaange!!! I natt våknet jeg halv to, og da ville jeg det skulle være morgen. Men det var det jo ikke. Jeg lagde meg noen nissehoder i kunstleire. Leiren tørker selv, så jeg kunne male den nå i formiddag. Bare hoder tenker du kanskje? Ja, det ble da nissehoder. Du skal få se hvordan det ble senere.

Heldigvis fikk jeg til å sove litt etterpå, men noen god søvn blir det ikke når nesa renner, Ikke en gang nesesprayen hjalp i natt. Men nå ser det ut til å være litt bedre. Men det er slitsomt å lese til og med. Men i går tok jeg koronatest, og korona har jeg altså ikke. Det er jo bra. Jeg pusler litt med slitt småting for det går greit, og så blir det litt julefilmer. Jula kommer vel som en overraskelse i år tror jeg, men jul blir det uansett. Ja jeg vet det ikke er noe å klage over. Andre har det så myyyyye verre enn meg. Jeg har det bra. Varmt hus, mat å spise, sykdom som går over, ro i hjemmet og hobbyer å drive med. Nå skal jeg forsøke å skrive litt mer på det adventseventyret Nissejobb. Jeg var så godt i gang og litt foran dere som leser. Men nå???? Hjelp, så fort de dagene går. Jeg skriver på…….

10 kommentarer
    1. Det er slitsomt når desen renner og formen ikke er på topp. Syntes det noen ganger kan være vanskelig å få lest seg opp på alle bloggene jeg følger, uten å være syke jeg. Ønsker deg masse god bedring, klems 🤗

    2. Det er ikke å vente at vi klarer å lese oss opp hele tiden på alle blogger vi følger. Det går mye tid til det.
      Nå har jeg godt tid, men merker at hodet blir sliten av mye pc og tlf, så da blir det litt innimellom 😊
      Ikke bare enkelt å skrive når kroppen ikke er i form heller.
      God bedring! Klem ❤️

      1. Ja, det er mye når å komme gjennom mange ganger og da får det bli en kommentar her og der. Men nå om dagen er jeg slett ikke i form til å lese en masse. Jeg prøver å få på plass juleeventyret mitt, og så får det være som det er. Håper det blir bedre utover i uka. I dag har jeg ikke feber i hvert fall. Klemsiklem:)

    3. Masse god bedring….Ja man blir satt tilbake av sykdom…
      Jeg er jo ikke 100 % frisk enda jeg…14 dager og fremdeles hodepine og ikke 100 % energi..
      Klem..

      1. Tusen takk for god omtanke. Ja, du fikk jo litt av en sjau med korona! God bedring til deg!!!! Men hva dette er, aner jeg ikke. Kanskje influensa? Jeg har jo tatt den sprøyta også for en stund siden, så da blir man vel ikke så fryktelig syk. I kveld har jeg ikke feber, og det er så godt. Håper på bedre dager nå. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg