Mange år…..

Når startet du å blogge? Jeg har blogget i mange år! Mitt aller første blogginnlegg kan jeg feire i mars. Den gangen var det VGB det het, Vg`s blogg. Det er 17 år siden det. Huset jeg skrev om i det første innlegget mitt, er for lengst revet og borte. Men hos meg ligger minnene der enda.

I februar er det 11 år siden jeg startet å blogge her på Blogg.no. I førsten var det ikke ofte jeg skrev så mye, for jeg var altså aktiv på en annen blogg. Naturglede, het bloggen min da. Men da jeg visste at den skulle legges ned, så startet jeg forsiktig opp her og der, for å se om det kunne bli en fortsettelsen et sted? Det ble det. Mer og mer skrev jeg, og flere ble jeg kjent med. Fint med et bloggsamfunn der vi kan dele bilder, ord og tanker, synes jeg. Jeg startet altså å blogge i februar 2007. Her på blogg.no startet jeg i februar 2013.

Enda en blogg startet jeg februar 2008, og den er fortsatt i stille drift. Jeg legger ut en del av det jeg skriver her, for fra den bloggen kan jeg trykke opp bloggbøker. Det liker jeg å ha. Blogg er fine minner i bilder, ord og samspill med dere. Jeg fortsetter…..

12 kommentarer
    1. Du har jammen holdt på lenge! 🙂 blogging er en flott hobby – og det er så fint med alle nye venner jeg har fått! Veldig kjekt med de bloggbøkene altså! 🙂 klem

      1. Det har blitt en fin hobby, og jeg liker å bla i bøkene og minnes. Bildene sier mer enn bare bilde. Når jeg ser og leser det jeg har skrevet, så husker jeg plutselig mye annet også. Det blir som en dagbok. Klemsiklem

    2. Så artig med slike bloggbøker! Fine minner, ja. Og jeg er glad for at jeg fant deg her!
      Bloggen min hadde femårsdag i november. 😀

      1. Ja, jeg liker bloggbøkene mine. Stadig tar jeg de fram og hygger meg med alt jeg har vært med på, for minnene kommer når jeg leser blogginnleggene fra tidligere dager. Gratulerer med ditt jubileum og blogg på! Klemsiklem:)

    3. Veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg gjennom bloggen, og du inspirerer og gir mye glede med bloggen din. Gratulerer og jeg følger deg videre! God klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg