MC- messe

Snart vår, og ut med motorsyklene vel? Jeg kjøre ikke mc selv, men likevel lar jeg meg fascinere på en messe med alle disse sakene! Artig å ta bilder av, synes jeg. Se den bensintanken da!

Mc-messa på Lillestrøm var fylt til randen av motorsykler, klær og utstyr denne helga. Men det var også satt opp flotte utstillinger som fikk meg til å tenke bakover i tiden. Det var nesten så politiet sto der og ventet på meg, men det var bare en dukke!

Utrolig masse fine sykler og ideer til turer i vårt land, og på andre kontinent.

Men eksosrype er jeg gjerne! Jeg fikk jammen helt gratis en ny t-skjorte med reklame for Classic Racing Club. Jeg storkoste meg. Ser du apasjesykkelen? Sånne hadde gutta da jeg var ung, og olabiler bygde vi selv den gangen. Min mor hadde ikke sertifikat, og jeg ble kjørt til skolen i blant bak på en moped. Jeg fikk fram mange fine minner i dag, og jeg håper du også likte bildene.

19 kommentarer

Siste innlegg